3 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 134
PricelineUS$ 145
Hotels.comUS$ 134
TravelocityUS$ 134
Orbitz.comUS$ 134
Trip.comUS$ 145
Beoordeeld op 24 december 2021 via mobiele applicatie

Hotel in een oud herenhuis, mooie inrichting en gezellige sfeer. Onze ruime kamer was mooi ingericht en heel schoon. De dag voor aankomst krijg je een berichtje om je concrete check in te bevestigen zodat ze je persoonlijk kunnen verwelkomen. Het onthaal was zeer vriendelijk & behulpzaam.
Goede ligging.

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 5 december 2021 via mobiele applicatie

Kleine doch charmante en propere, knusse kamer midden op het Zuid. Super ontbijt en enorm vriendelijke gastvrouw. We hadden en super weeekend, voelden ons erg gewenst. Met onze plooi fietsjes geraakten we in No time waar we wilden zijn.

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 20 november 2021

We hebben hier in dit boutique hotelletje een zeer aangenaam verblijf gehad. Van zodra je binnenkomt krijg je een warm welkom gevoel door het persoonlijke onthaal. Kamers zijn mooi en romantisch ingericht en het ontbijtbuffet was heel uitgebreid en lekker. Het hotelletje ligt ook ideaal om 's avonds een lekker hapje te eten in één van de gezellige restaurantjes en een stapje in de wereld te zetten. Eén minpuntje : het was te snel voorbij :)

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 13 november 2021

De gastvrijheid en de gezelligheid van dit hotel zorgen ervoor dat je als thuis komt. Zéér verzorgde kamers, stijlvol ingericht, lekker ontbijt, super mooie ligging.
Bij ontvangst een uitgebreid informatie ontvangen over het hotel en wat Antwerpen te bieden heeft. Ik kan het alleen maar aanraden, we komen zeker terug!
Tot later!

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 22 oktober 2021

Zowel de gastheer als de gastvrouw hebben voor een heel goed verblijf gezorgd. Ontvangst, uitleg, ontbijt en de kamers waren prima. Er is echte aandacht voor de gast en de uitleg van restaurants in de directe omgeving in zuid is erg goed. Een klein hotel met beperkt aantal kamers. Kamers zijn niet erg groot maar alles is van goede kwaliteit.

Datum van verblijf: oktober 2021