FrankXXX
Utrecht, Nederland

Geweldige B&B met ruime kamers

Beoordeling van Home FEEK
4,0 van 5 bollen20 sep 2013 beoordeeld
We zaten op de tweede verdieping. De trap is wel wat steil. Maar de kamer is ruim (50 m²) en mooi ingericht met design meubelen. Grote douche, aparte wc, grote tv. Gratis Internet, koffie en thee.
Vriendelijke ontvangst. Vlakbij het MAS en een grote parkeergarage. Rustige buurt en restaurantjes in de buurt.
Datum van verblijf: september 2013
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.4 km van Home FEEK
3.4 km van Home FEEK
Gratis parkeren
Meer hotels in Antwerpen bekijken
Beoordeeld op 3 april 2013

een prachtige b&b in hartje antwerpen met de nadruk op een zo ontspannen mogelijk verblijf. in tegenstelling tot andere b&bs waar je wordt opgehitst om de uitbaters nieuwe beste vriend te worden ligt de nadruk hier op privecy en toch een enorme vriendelijkheid en hulpzaamheid. de kamer zelf was een prachtigr suite met alle nodige luxe en meer, er was overal aan gedacht. de jaccuzi en het heerlijk bed makken dit de plaats om heerlijk te ontspannen in antwerpen op wandel afstand van het centrum en het eilandje/MAS. het enige jammere was het niet al te warme water van de overigens mooie douche. Een echte aanrader voor elk koppel dat de rust wilt opzoeken in een prachtige stijl!

Datum van verblijf: april 2013
Beoordeeld op 24 maart 2012

Na 2 keer heen en weer gestuurd te worden van home naar suites en terug kwamen we aan in een mooie, strakke, witte kamer (executive suite). Leuke jacuzzi en regendouche maar wel met koud water. Lekker ontbijt op de kamer op uur naar keuze. Voor de deur te openen/sluiten moet je op de grond gaan liggen... Prijs kwaliteit NOK.

Datum van verblijf: maart 2012
Beoordeeld op 17 september 2011

Deze B&B ligt in een vervallen straat in de rosse buurt. Voor mij heeft dat zijn charmes, maar als je met jonge kinderen reist of een ouder paar bent dan is dat wellicht niet aanlokkelijk. Wij hadden een ruime suite op de begane grond.

Pluspunten: Warme ontvangst. De designkamer is ruim van opzet met een groot bed. Koffie/thee/wifi zijn gratis. Het ontbijt wordt op een door jou aan te geven tijdstip op de kamer geserveerd. De badkamer heeft een mooie stortdouche en een zalig ruime jacuzzi. Met 5 minuten lopen ben je op de Grote Markt.

Minpunten: De suite bevindt zich in een oud winkelpand met ramen van vloer tot plafond, dus als je geen inkijk wilt moet je alles dicht laten. Het slot van de glazen kamerdeur zit op de bodem, niet praktisch. Het meest rampzalig is het toilet dat zich in de open badkamer bevindt. Zoveel moeite voor een mooi design en dan geen deur om je achter terug te trekken? Je moet dus in dezelfde ruimte poepen waar je slaapt en ontbijt! In mijn geval betekende dat dus [-] in de stad bij MacDonald's... Zoiets moet niet kunnen voor de vele euro's die je voor deze accommodatie betaalt.

Kamertip: Af te raden voor mensen met privacy issues!!!
Datum van verblijf: september 2011
Beoordeeld op 2 mei 2011

Hele fijne plek! Mooie kamer, goed bed, fijn bad, attente gastvrouw. Een fijne plek om te verblijven. Er staan zelfs fietsen klaar voor gebruik.

Datum van verblijf: april 2011
Beoordeeld op 26 september 2010

Ik ben hier een nachtje geweest. Het was echt super. Heerlijk relaxen in de jacuzzi met een drankje en vervolgens echt verdrinken in 't grote bed boven. 's morgens werd er een heerlijk ontbijtje op de kamer gebracht. De mensen waren heeel erg vriendelijk.
Het was in het begin wel schrikken toen we zagen in welke buurt het lag, maar dat was gelijk vergeten toen we de kamer binnenkwamen.

Datum van verblijf: december 2009