“Heerlijk”

OF
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 15 van 1.873 Restaurants in Antwerpen
4 september 2019 beoordeeld

Gezellig restaurant met een heerlijke keuken, alles vers bereid !
Vriendelijk personeel, prijs/kwaliteit dik in orde !

1 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel leuk gezellig restaurant in hartje antwerpen! Ontzettend vriendelijk personeel en het eten was heerlijk! Door alle goede revieuws hier terecht gekomen en het was dik en dubbel de moeite waard! Bedankt voor de fijne avond!

Datum van bezoek: september 2019
11 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig kader en mooi interieur. Aangename en vriendelijke bediening. Wij konden ook met onze hond hier terecht. Verse ingrediënten en uitgebreide keuze, met seizoenssuggesties.

9 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Alweer zeer lekker gegeten en erg vriendelijke bediening! Toppertje in de Hoogstraat! Correcte prijs-kwaliteit.

8 augustus 2019 beoordeeld

Vrij kleine zaak in hartje Antwerpen, maar super gezellig ingericht.
We werden hier zeer vriendelijk ontvangen en naar onze tafel op het eerste verdiep gebracht. Zowel het eten als de wijnen zijn lekker en niet overdreven duur.
Ik heb hier de lekkerste steak tartaar ooit gegeten.
Wij komen zeker terug.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Ernest Bistro bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Ernest Bistro geweest? Deel je ervaringen!