TripAdvisor

“Goed hoor!”
Beoordeling van Black Smoke

Black Smoke
Geclassificeerd als nr. 114 van 1.890 Restaurants in Antwerpen
Beschrijving: Let’s turn up the heat! Black Smoke brengt serious BBQ naar het hart van Antwerpen en biedt een bar, een BBQ-restaurant én een rooftop bar waar alles draait om één ding: ambacht. Black Smoke mixt American BBQ traditions met lokale invloeden voor een rock-your-socks-off BBQ-ervaring. Onze pitmasters temmen de vurige vlammen in hun hell’s kitchen waar yankee-style ‘low & slow’ BBQ-gerechten op houtgestookte smokers en ‘hot & fast’ grill classics op de unieke Argentijnse parrilla grill bereid worden. Belgium’s Best Bartenders switchen in de Black Smoke Bar zonder schroom tussen het shaken van award-winning cocktails en het tappen van ultra-locally-crafted beers direct uit de kelders.
28 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant en helemaal van deze tijd. Mooie ambiance want gevestigd in een mooi oud pand (brouwerij?) wat een fantastische industriële sfeer geeft.
We hebben met 6 vrienden gegeten en kozen voor een vleesmenu Extravaganza. En dat was het! Prachtige selectie vlees met alles drop en dran! Superkwaliteit!
Bediening ook prima dus overall dikke pluim!

23 september 2019 beoordeeld

We kwamen met 10 mensen en kregen helaas een aparte kaart zodat 1/3 van de normale kaart maar te bestellen viel; was een tegenvaller.. verder zaten we bij de entree wat ook niet aan de sfeer bijdroeg en deelde we een tafel met andere gasten.. eten was qua kwaliteit goed. We waren om 18.30 uur binnen en werden verzocht te vertrekken om 21.30 en konden geen nagerecht meer bestellen... Beetje jammer...

20 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We kozen voor de suicide burger en dry rubbed ribs. Uitmuntende bereiding. Echter de side dish: Asian Cole slaw was echt zijn geld niet waard. De aardappel in de schil was zelfs nog koud. Spijtig.
We aten op de rooftop: aanrader!

Datum van bezoek: september 2019
Black S, Manager van Black Smoke, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 september 2019

Beste Tom,

Wij danken u om uw feedback met ons te delen.
Zodoende kunnen wij hier als restaurant verdere stappen in blijven zetten waar nodig is.

Heel fijn om te lezen dat u genoten heeft van de bereiding van onze hamburger en de dry ribs en de belevenis op de rooftop.
Het spijt ons wel dat u minder genoten heeft van de asian coleslaw en de aardappel in schil. Bij vermelding zorgt de bediening met het keukenteam voor een nieuwe portie.

Wij danken u nogmaals om uw feedback met ons te delen en hopen u in de toekomst nog te mogen verwelkomen bij ons.

10 september 2019 beoordeeld

Restaurant in oud pakhuis, waar je voornamelijk vleesgerechten kan eten. De ribbetjes waren heerlijk en zeer mals. Vriendelijke bediening. Over het algemeen lekker gegeten, maar niet goedkoop.

Datum van bezoek: mei 2019
Black S, Manager van Black Smoke, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2019

Beste,

Wij willen u danken om uw feedback met ons te delen.
Heel fijn om te horen dat u lekker gegeten heeft en genoten heeft van de bediening.
Al onze producten zijn kwaliteitsproducten die met heel veel liefde en passie worden bereid.

Tot de volgende keer weer.

2 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

BBQ-Restaurant in een tof & oud pakhuis waar je leuk met z'n 2en kunt eten maar ook met een groep. Veel vleesgerechten maar ook veel andere top gerechten.
Op de bovenste verdieping zit nog een dakterras waar je na het eten gezellig punt borrelen!

Datum van bezoek: augustus 2019

Beste,

Heel fijn om deze lovende woorden te mogen ontvangen over het restaurant en de rooftop bar.
Het doet ons altijd heel veel plezier dat u genoten heeft van onze kwaliteitsgerechten.

Reizigers die Black Smoke bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen
Antwerpen, Antwerpen

In Black Smoke geweest? Deel je ervaringen!