“Leuk concept, lekker eten”
Beoordeling van Black Smoke

Black Smoke
Geclassificeerd als nr. 171 van 1.557 Restaurants in Antwerpen
Beschrijving: Let’s turn up the heat! Black Smoke brengt serious BBQ naar het hart van Antwerpen en biedt een bar, een BBQ-restaurant én een rooftop bar waar alles draait om één ding: ambacht. Black Smoke mixt American BBQ traditions met lokale invloeden voor een rock-your-socks-off BBQ-ervaring. Onze pitmasters temmen de vurige vlammen in hun hell’s kitchen waar yankee-style ‘low & slow’ BBQ-gerechten op houtgestookte smokers en ‘hot & fast’ grill classics op de unieke Argentijnse parrilla grill bereid worden. Belgium’s Best Bartenders switchen in de Black Smoke Bar zonder schroom tussen het shaken van award-winning cocktails en het tappen van ultra-locally-crafted beers direct uit de kelders.
4 oktober 2017 beoordeeld

Leuk en origineel concept + interieur. Interessante kaart toch wel waardoor het ff goed bespreken was wat we gingen nemen(wat eigenlijk wel fijn is ). Het eten was lekker. Hoofdgerecht vonden we weinig voor een grill restaurant. Drinks waren ook origineel en goede cocktail. Bediening erg goed, gaven uitleg over het concept. prijs Ok. Conclusie: Meer dan degelijk, niet alledaags grillrestaurant met hoge belevingsfactor door interieur.

Black S, Manager van Black Smoke, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 november 2017

Beste Hans,

allereerst bedankt voor de mooie complimenten!
Altijd fijn te lezen dat onze gasten ons concept geslaagd vinden.

Mogen we vragen wat jullie als hoofdgerecht kozen? Zodat we kunnen kijken naar de portiegrootte en deze bespreken met de keuken indien mogelijk.

Ik geef uw feedback door aan het team!

We kijken uit naar uw volgend bezoek!

1 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Cocktails mooi verzorgd, maar waterig en zeker niet hun prijs waard.
Bediening matig: wijnglas amper gevuld, suggestie verkeerd uitgelegd.
Kwaliteit: vlees niet te kauwen en slecht klaargemaakt, patatoe wedges van Aldi zijn beter van kwaliteit.
Presentatie op een houten plank met papieren onderlegger is een no go voor vleesgerechten en absoluut onsmakelijk.
Geen tegemoetkoming na vriendelijk beklag.

1 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eindelijk was er plaats bij het reserveren. De gang naar het restaurant is erg leuk gedaan. Ook binnen is de inrichting top. De bediening was super en vriendelijk.
De gerechten waren heerlijk. Komen hier zeker nog eens terug.

Black S, Manager van Black Smoke, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 oktober 2017

Beste Aart,

Dankjewel voor deze mooie woorden!
Altijd fijn om te lezen dat onze gasten een leuke avond beleefd hebben en het eten gesmaakt heeft.

30 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals de titel al zegt: stoere inrichting, lekker gegeten en prima geprijsd. Voor 4 hoofdgerechten, 3 desserts, drankjes en koffie waren we 140 euro kwijt. De hoofdgerechten waren grote porties, maar wij zijn geen grote eters dus dat zegt misschien weinig. Personeel vriendelijk, mogen wel iets vaker langs komen om te vragen of je wat wilt drinken.

Beste Mirjam,

Altijd fijn om te lezen dat onze gasten een leuke avond beleefd hebben.

We geven uw feedback over het personeel door aan het zaalteam!

We kijken al uit naar uw volgend bezoek!

30 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Al van bij het betreden van de mooi gerestaureerde site, wanneer je langs de prachtige kaaswinkel en beenhouwerij loopt, krijg je de zekerheid : dit concept klopt. We worden heel vriendelijk onthaald en de bediening zal verder ook perfect en professioneel verlopen. De kaart is een ware uitnodiging met veel originele bereidingen, uitzonderlijk dan bij de voorgerechtjes, de side diches én het vegetarische alternatief. Knap! Wij kozen voor de nacho's om te delen en voor de suggestie, de Tomahawk met sausjes, een Mexicaans slaatje en gefrituurde aardappel partjes. Als extra namen we ook de aubergine kaviaar. Alles was super vers, super van smaak en origineel gebracht. Ook de aangeboden wijnkeuze is origineel maar volledig én duidelijk.
Één enkel, toch wel spijtig minpuntje : de Steakmessen waren absoluut niet scherp genoeg.
We beleefden een super fijne avond!

Beste Tania,

Allereerst bedankt om deze mooie review te schrijven!
Altijd fijn te horen dat onze gasten fan zijn van ons concept.
Uw complimenten geef ik door aan het team!

We kijken uit naar uw volgend bezoek aan Black Smoke!

Reizigers die Black Smoke bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen
Antwerpen, Antwerpen

In Black Smoke geweest? Deel je ervaringen!