Ad L

Tophotel

5,0 van 5 bollen13 jun 2024 beoordeeld
Hotel is op een toplocatie gelegen. Vriendelijke service en een heerlijk ontbijt.
Kamers goed ingericht maar niet groot. Badkamer prima in orde. Indien mogelijk vraag naar een kamer aan de voorzijde waardoor je een mooi uitzicht op het plein hebt. Als je met de trein reist is de loopafstand maar een paar honderd meter.
Datum van verblijf: juni 2024
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Hampton
0.4 km van Hotel Indigo Antwerp - City Centre, an IHG Hotel
  • Mercure
0.7 km van Hotel Indigo Antwerp - City Centre, an IHG Hotel
Restaurant
Room adapted for special needs.
  • StayForLong
2.2 km van Hotel Indigo Antwerp - City Centre, an IHG Hotel
Gratis parkeren
Meer hotels in Antwerpen bekijken
Beoordeeld op 18 februari 2024

Zeer mooi hotel, fijn ontvangst door het personeel. Er was iets niet helemaal goed gegaan met onze resevering maar fijn verder geholpen met een passende oplossing. Ook nog heerlijke Belgische pralines gekregen bij ontvangst. Fijn ool dat er een mogelijkheid was om de bagage eerder af te geven om later op de middag pas in te checken. Mooie kamer en een heerlijke douche. Mooi uitzicht op het station en op loopafstand van o.a. verschillende museu en de ZOO Antwerpen. Heerlijk ontbijt met veel keuze en ook de bar 's avonds haf veel lekkere drankjes. Een top ervaring!

Datum van verblijf: februari 2024
Arusha Khan, Agency / Consultant van Hotel Indigo Antwerp - City Centre, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 mei 2024

Dag Lotted323,

Wat geweldig om te horen dat u een topervaring had tijdens uw verblijf bij ons! We zijn blij dat u genoten heeft van ons mooie hotel, het vriendelijke ontvangst van ons personeel en de Belgische pralines bij aankomst. Het doet ons goed te weten dat onze oplossing voor uw reservering en de mogelijkheid om eerder bagage af te geven aan uw verwachtingen hebben voldaan. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen voor nog een fantastisch verblijf!

Met gastvrije groeten,
Lindsey Van Laere - General Manager

Beoordeeld op 28 januari 2024 via mobiele applicatie

Van buiten niet zo mooi maar van binnen heel erg mooi! Hip en leuke ruimte om te zitten. Super ontbijt en echt heel uitgebreid assortiment. Mooie kamers. Avondeten en borrelhapje niet veel keuze, maar prima. Qua hotel een absolute aanrader.

Kamertip: Dicht bij centraal station Antwerpen
Datum van verblijf: januari 2024

Beste gast,

Bedankt voor uw feedback! We zijn verheugd dat u genoten heeft van ons mooie interieur en het uitgebreide ontbijt tijdens uw verblijf. Het spijt ons dat de keuze bij het avondeten en de borrelhapjes niet helemaal aan uw verwachtingen voldeden. We zullen uw opmerkingen zeker in overweging nemen om onze opties te verbeteren. We zijn blij te lezen dat u ons hotel aanbeveelt aan anderen. Zien we je snel terug?

Met vriendelijke groeten,
Lindsey Van Laere - General Manager

Beoordeeld op 11 december 2023

Centraal gelegen hotel. Goed bereikbaar. Ondergrondse parkeerparking aan hotel. Vriendelijk personeel. Kamer is groot genoeg en alles is aanwezig. Zelfs frigo. Goede matras. Er wordt een lekker en uitgebreid ontbijt geserveerd.

Datum van verblijf: december 2023
Arusha Khan, Agency / Consultant van Hotel Indigo Antwerp - City Centre, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 december 2023

Beste gast,

Wat geweldig om te horen dat je van je verblijf genoten hebt! We zijn blij dat je tevreden was met onze centrale ligging, bereikbaarheid en parkeermogelijkheden.
We streven ernaar om een vriendelijke en attente service te bieden, dus het is fantastisch om te horen dat ons personeel aan je verwachtingen voldeed.
Bedankt voor je positieve woorden en het delen van je ervaring. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer te mogen verwelkomen!

Met gastvrije groeten, Lindsey Van Laere
General Manager

Beoordeeld op 2 december 2023

Hier verbleven voor 1 nacht na het bezoeken van het Sportpaleis.
We kunnen dit hotel alleen maar aanraden. Alles was top !!!
Gezellige ontbijt ruimte waar het zeer rustig was, Super lekker ontbijt, super gezellige kamers en vooral het onthaal door Lindsey kan echt niet beter.
We komen hier ZEKER terug !!!

Kamertip: Super ontbijt
Datum van verblijf: november 2023

Dag Pascal,

Hartelijk dank om de tijd te nemen om je ervaring met ons te delen. Fantastisch dat de kamers en het ontbijt in de smaak zijn gevalllen, en dat onze teamleden voor een warm welkom gezorgd hebben. Ik kijk er naar uit je bij je volgende bezoek aan het Sportpaleis opnieuw te mogen verwelkomen.

Met gastvrije groeten, Lindsey Van Laere
General Manager

Beoordeeld op 4 november 2023

Het bed kraakte (ik had de indruk dat de lattenbodem kapot was), de duur naar de badkamer kraakte ook behoorlijk. Er hingen spinnenwebben en ik had de indruk dat er schimmel zat in de voegen tussen de tegels in de douche.
De kamer was mooi ingericht voor zo klein te zijn. Het ontbijt was wel heel goed.

Datum van verblijf: oktober 2023