Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 117
HotelIndigo.comUS$ 117
Hotels.comUS$ 117
PricelineUS$ 117
TravelocityUS$ 116
Destinia.comUS$ 125
Beoordeeld op 17 januari 2022

Het hotel is leuk ingericht maar daar is alles ook mee gezegd. Bij binnenkomst was de receptioniste niet erg vriendelijk, hij zei weinig en was bijna aan het zuchten omdat ik geen creditcard had. Toen wij naar onze kamer gingen bleken wij een kamer te hebben waar mensen in zaten, gelukkig waren zij aangekleed. Toen wij beneden kwamen om dit te vermelden bleef de receptioniste erg chagrijnig, geen excuus aangeboden maar klagen over het systeem. Nieuwe kamer gekregen, wat er super leuk uitzag en de bedden slapen heerlijk.

Datum van verblijf: januari 2022
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Indigo Antwerp - City Centre, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 februari 2022

Beste gast,
Bedankt voor uw feedback.

Het spijt ons dat u niet helemaal tevreden was over de gastvrijheid van ons personeel. We vinden dit zelf vreemd, gezien onze hoge gemiddelde tevredenheidsscore. Het is onze missie om al onze gasten een zo aangenaam mogelijk verblijf aan te bieden.

Hopelijk mogen we u in de toekomst toch nogmaals verwelkomen voor een betere ervaring.

Vriendelijke groet,

Beoordeeld op 13 december 2021 via mobiele applicatie

ik had de suite aangrezend aan de tuin super fijn. verder perfect ontbijt, vriendelijk personeel en superschoon. altijd doen als je de keuze hebt. Prima gratis wifi, late check out geen probleem. Roomservice top, service met een glimlach. ik kom hier absoluut veel vaker vanaf nu

Datum van verblijf: december 2021
Reistype: Reisde voor zaken
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Indigo Antwerp - City Centre, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 december 2021

Beste Leon,
Bedankt voor deze mooie score.

Wat fijn dat de mooie inrichting van ons hotel u beviel en dat u verder helemaal tevreden was met de netheid en ons heerlijk ontbijt. Ons team dankt u voor het compliment.

Graag tot een volgende keer!
Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 22 oktober 2021 via mobiele applicatie

Nooit gaan eten
4 euro voor een koffie
Panini is sponsachtig broodje met sla uit zakje
Gaan eten met vivabox etentje voor 2
2 panini´s 16 euro
En onze bon was 29´99
Weigerden van 2 koffie´s niet aan te rekenen
Dus 14 euro verlies

Datum van verblijf: oktober 2021
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Indigo Antwerp - City Centre, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 oktober 2021

Beste gast,
Hartelijk dank voor uw feedback.

We betreuren het enorm te moeten lezen dat u zo ontevreden was over uw restaurantervaring. Aarzel echter niet om ons team hier meteen over aan te spreken, zodat zij u een oplossing kunnen bieden.

Met vriendelijke groet en graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 13 oktober 2021 via mobiele applicatie

Tussen 4 tot 9 oktober 2020 verbleven wij als gezin met 2 kinderen( 2 en 1)

-kamer was absoluut niet schoon, overal lag stof. Ik heb zelfs een gebruikte tandenborstel gevonden op de grond. Gelukkig dat mijn kinderen het niet eerder hadden gezien.
- kamer is absoluut niet kindvriendelijk
- w.c stinkt( zelf een toliet blokje opgehangen)
-bed en kussens ligt echt niet lekker, werd wakker met een stijve nek.
-kussens en dekbedden moeten echt vervangen worden. (Het is helemaal geel is geworden)
-bad is heel klein, een volwassen past er niet in. Tijdens douchen stroomt het water niet in maar naast de badkuip.
-personeel is absoluut niet vriendelijk.
Ik had gevraagd of hij dekbed kon veranderen en tegelijkertijd de vuilniszak kon meenemen. Nee dat was te veel gevraagd.

Datum van verblijf: oktober 2021
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Indigo Antwerp - City Centre, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 oktober 2021

Beste gast,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen uw feedback achter te laten.

We vinden het zeer spijtig dat uw verblijf niet naar tevredenheid was, onze excuses voor het ongemak. Graag hadden we uw opmerkingen nog tijdens uw verblijf van u gehoord, dan hadden we er al het mogelijke aan gedaan om uw comfort te verhogen. De gastvrijheid van onze medewerkers wordt normaal gesproken hogelijk gewaardeerd door onze gasten en we vinden het dan ook jammer dat u dit niet zo heeft ervaren.

We hopen jullie bij een volgend eventueel bezoek een betere ervaring te mogen bieden.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 26 september 2021 via mobiele applicatie

Plus punten:
+ hotel is centraal gelegen vlakbij het centraal station, diamant buurt, winkelstraat de Meir, voldoende restaurant in de omgeving.
+ kamer 310 is netjes, gezellig, hip en schoon.
+ zeep, shampoo en bodylotion aanwezig.
+ ontvangt is vriendelijk ☺️.
+ kamer is betaalbaar.
+ Netflix via QR beschikbaar / NPO 1,2,3
+ we kregen op verzoek een waterkoker voor thee ☕️

Kortom top hotel en zijn zeer tevreden en kunnen het iedereen aanraden

Minpunten:
- uitzicht op een soort binnenplaats

Kamertip: * Naast het hotel is een supermarkt, handig als je nog wat nodig hebt. * We hadden geparkeerd bij Q-Park Antwerpen Astridplein.
Datum van verblijf: september 2021
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Indigo Antwerp - City Centre, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2021

Beste gast,
Hartelijk dank voor uw feedback.

We zijn erg blij dat u tevreden bent over alles.

De kamers aan de voorkant van het hotel hebben een uitzicht op de straat maar de binnenkamers zijn over het algemeen wel rustiger.

Hartelijke groet en graag tot een volgende keer,