2 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 108
Hotels.comUS$ 108
PricelineUS$ 108
HotelIndigo.comUS$ 108
TravelocityUS$ 108
Destinia.comUS$ 116
Beoordeeld op 10 september 2021

Uitstekend een super centraal. Erg genoten van dit hotelFantastische kamer goed bed fijn café goed hoor meid super super centraal in de stad helemaal blij met dit hotel alles om de hoek supermarkt de zoo chocolade Nation fietsjes stad helemaal top

Kamertip: Alle kamers zijn prachtig wij verblijven in een blauwe kamer
Datum van verblijf: september 2021
Hotel- cmanager, Propriétaire van Hotel Indigo Antwerp - City Centre, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2021

Beste gast,
Het is een genoegen langs deze weg te vernemen dat u een geslaagd verblijf had.

Fijn dat u een prima verblijf heeft gehad en dat de gastvrijheid van onze medewerkers en gunstige ligging naar wens waren!

Het was een plezier jullie te mogen ontvangen en hopelijk tot een volgende keer.

Hartelijke groet,

Beoordeeld op 3 augustus 2021

We verbleven er 2 nachten en we zullen er zeker nog verblijven! Het (boetiek)hotel is zeer leuk en modern ingericht met warme kleuren en materialen. De kamer is ercht zeer huiselijk en gezellig, de airco doet het super , de douche is een genot en de isolatie is super, 2 zeer rustige nachten gehad (kamer aan de achterkant). Het enige "min"puntje is dat de badkamer zeer warm was maar dit is echt muggenziften. Vriendelijke medewerkers aan de receptie en het ontbijt, gezellig buiten ontbijten op het terras, wat een superontbijt voor deze prijs! Gerookte zalm, Cava, alles was gewoon aanwezig en nog veel meer. Supergoed gelegen vlakbij alle tram en premetrohaltes en parking onder het plein. WIJ KOMEN TERUG!

Datum van verblijf: juli 2021
Hotel- cmanager, Propriétaire van Hotel Indigo Antwerp - City Centre, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2021

Beste gast,
Hartelijk bedankt voor uw feedback.

Geweldig dat u ons als een aanrader aanbeveelt, bedankt hiervoor! We lezen met plezier dat u een fantastisch verblijf had bij ons en dat u genoten heeft van de mooie inrichting, ons lekkere ontbijt en onze gastvrije medewerkers. We hopen dat u ook goed geslapen heeft en staan een volgende keer weer graag voor u klaar!

Hartelijke groet,

Beoordeeld op 29 juni 2021

Pakket genomen met Cava op de kamer, Deze stond klaar in de kamer toen we binnenkwamen, in een ijsemmer met veel ijsblokjes, zoals het hoort. Het was zeer warm die dag (+30°), de kamer was lekker koel, heel knus en gezellig ingericht en een goed bed. personeel is zeer behulpzaam en ja kan vragen wat je wil. Ze deden uitstekend hun best in deze Covid19 tijden. Fantastisch ontbijt, ik was blij dat ze aparte melkbusjes met sojamelk voorzien hadden. Zeker zo goed als hun zusterhotel in Düsseldorf.

Datum van verblijf: juni 2021
Hotel- cmanager, Propriétaire van Hotel Indigo Antwerp - City Centre, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juli 2021

Beste Natasja,
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.

Wat fijn dat u genoten heeft van de netheid en gezelligheid van uw kamer en van het comfortabele bed! Het doet ons plezier dat u ook helemaal blij was met onze service en ontbijt!

Groetjes!

Beoordeeld op 20 juni 2021

Heel mooi hotel, dat zeer verzorgd en net is. Zeer vriendelijk personeel waar je alles aan kan vragen. Het ontbijt is 's morgens is ook top! Alles is aan aanwezig wat je wil op een ontbijt. Wij komen zeker terug! Een echte aanrader!

Datum van verblijf: juni 2021
Sophie Massagé, Propriétaire van Hotel Indigo Antwerp - City Centre, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juni 2021

Beste gast.
S, Hartelijk bedankt voor uw fijne feedback!

Het doet ons veel plezier dat u zo genoten heeft van uw verblijf dat u zelfs geen minpuntje hoeft te noemen. Ook fijn dat de vriendelijkheid van ons personeel niet onopgemerkt gebleven is! Dat lezen we graag :-)!

Een volgende keer staan we met plezier weer voor u klaar.

Vriendelijke groet,

Beoordeeld op 2 mei 2021 via mobiele applicatie

Super ervaring met dit hotel. Heel vriendelijk personeel! Bij aankomst veel uitleg en tips gekregen.Bij aankomts mochten we ook proeven van pralines. De kamer was prachtig en verzorgd. We namen de suite, er was een bad en douche, 2 tv’s, een klein tuintje, zeteltje en een groot bed. We hebben een hele goeie tijd gehad en ons geamuseerd! We hadden take-away besteld en ze kwamen het tot onze kamer brengen. We hebben ook een tapas bordje van het hotel zelf genomen, heel lekker!

Datum van verblijf: maart 2021
Hotel-cmanager, Lindsey Hotel Manager van Hotel Indigo Antwerp - City Centre, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 mei 2021

Beste gast,
Bedankt voor deze lovende aanbeveling.

Wat fijn om te mogen lezen dat u zo tevreden was over de gastvrijheid van ons team. Daar doen we het voor!

Met vriendelijke groeten en graag tot snel!