Beoordeeld op 4 maart 2019 via mobiele applicatie

Fijn hotel prima locatie op steenworp afstand van het station .Kleine maar prima kamer lekkere bedden en goede douche.
Leuke details ,Flamingo lift! Goed ontbijt.
Winkelstraat om de hoek je loopt zo naar de oude stad waar je goed kan shoppen .

Datum van verblijf: maart 2019
Hotel-cmanager, Manager van Hotel Indigo Antwerp - City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2019

Beste gast,

Hartelijke dank voor uw enthousiaste feedback.

Wat is het fijn om deze perfecte score in ontvangst te mogen nemen! Het verheugt ons dat alles naar wens was.

Bij uw volgend bezoek staan we weer helemaal voor u klaar!

Beoordeeld op 26 februari 2019 via mobiele applicatie

Het hotel ligt perfect gelegen, schuin tegenover het centraal station van Antwerpen. Bij binnenkomst vriendelijk onthaalt door het personeel van de receptie. Onze kamer was nog niet klaar, gelukkig konden we onze koffers achter neerzetten.
Eenmaal later terug in het hotel kregen we de kamernummer en de pasjes. We zaten in een kamer aan de achterkant wat lekker rustig zou zijn. We kwamen de kamer in, helaas zagen we al snel dat het toch niet helemaal goed schoongemaakt was. Er lagen nog pluisjes op de grond, er was niet goed gestofzuigd. Ook lag er een dikke haar op het bed en was het nachtkastje wat stoffig.
Het bed lag heerlijk, ik heb goed geslapen, tot een uur of 7:30. Precies naast onze kamer heeft de schoonmaak hun wagentjes geparkeerd, deze haalden ze in de ochtend op en dat leverde een hoop herrie op, ik werd er wakker van. Toen ik s’ochtends nog even tv wilde kijken, werkte de tv niet, ik kreeg hem met geen mogelijkheid op een zender. Super jammer.
De kamer oogt erg mooi, mooie badkamer, volgende keer mag er iets meer op de schoonmaak gelet worden. Het is namelijk echt een leuk hotel op een leuke plek, nu nog de puntjes op de i en het is perfect.

Datum van verblijf: februari 2019
Hotel-cmanager, Manager van Hotel Indigo Antwerp - City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 februari 2019

Beste Xuandelle,

Bedankt voor uw review en mooie score! Eerst en vooral onze excuses voor de schoonmaak van de kamer. Dat is zeker niet onze standaard en we zullen dat met ons schoonmaakteam bespreken om zulke situatie in te toekomst te vermijden. We zijn erg blij dat uw verblijf verder naar wens was en dat u genoten heeft bij ons! Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groeten

Beoordeeld op 22 januari 2019 via mobiele applicatie

Ik had een vraag, zou je een hotel mogen boeken als je 17 jaar bent ? Ik wil graag met mijn vriend een weekendje naar Antwerpen maar we zijn allebei geen 18 zou dit met een verklaring van ouders geregeld kunnen worden?

Datum van verblijf: januari 2019
Gaetan_Hotel_Manager, General Manager van Hotel Indigo Antwerp - City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 januari 2019

Beste maew2112,

Wegens wetgeving zijn wij niet toegestaan om minderjarigen zonder begeleiding van een volwassene te aanvaarden in het hotel.

Vriendelijke groeten,
Gaétan

Beoordeeld op 18 januari 2019

Verbleven in dit hotel tgv het nieuwjaarsconcert in de nabijgelegen Koningin Elizabethzaal. Ontvangst in de late voormiddag redelijk 'rommelig' wegens het net uitchecken van een (vermoedelijk) personeelslid dat iedereen nog even een kusje of handje wilde toesturen... :-) Konden daarna zonder probleem onze bagage laten opbergen totdat wij terugkeerden in de namiddag om onze kamer te betrekken. Het hotel is ingericht in een soort vintage stijl en de personeelsleden lopen gekleed in hippe, gebloemde hemden e.d. Je houdt hiervan of vindt het maar niets. Het is in ieder geval 'anders'. Onze kamer lag op de 8ste verdieping en aan de achterkant van het gebouw. Eveneens ingericht in vintage stijl en best mooi en geriefelijk. Koffie faciliteiten op de kamer. Buiten een deurlijst die opnieuw geschilderd moet worden is de kamer tip top in orde. De verduistering van de kamer (dat bleek 's anderdaags 's morgens om 08.30u) is perfect. We hadden gereserveerd in het restaurant met open keuken voor het diner. De bediening verloopt los door jong, enthousiast personeel. Van reservatie moesten ze niet weten: neem maar plaats... :-) De kaart is redelijk beperkt en opgemaakt in de Engelse taal (in Antwaarpen?). Hebben er lekker gegeten maar voor een intiem diner moet je er niet zijn. Het weer was druilerig maar aan de receptie vind je paraplu's (tot uitputting natuurlijk).
De kamers (alvast die waar wij sliepen) zijn redelijk goed geïsoleerd. Het uitgebreide ontbijt wordt geserveerd in buffetstijl in het restaurant. Het eten is van goede kwaliteit. Een kok is aanwezig voor mensen die iets speciaals willen. Tijdens ons ontbijt had de kok het vooral moeilijk met zijn lange haren en een weerbarstig haar-elastiekje dat steeds maar weer loskwam... geen zicht eigenlijk om te zien in een open keuken. Maar dit zijn details. Ons verblijf was er zeer aangenaam. Al kan ik best begrijpen dat sommigen liever de 4 sterren genre Hilton zullen ervaren....

Kamertip: hoge verdieping
Datum van verblijf: januari 2019
Hotel-cmanager, Gaétan Demoor, Hotel Manager van Hotel Indigo Antwerp - City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 januari 2019

Beste gast,

Hartelijk bedankt dat u de tijd nam voor deze uitgebreide en positieve beoordeling.

Wat fantastisch om te lezen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad en genoten heeft van de vintage inrichting van de kamer, het lekkere eten en ons enthousiaste team. We zijn inderdaad wat 'anders'!

Met hartelijke groet en graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 18 januari 2019 via mobiele applicatie

Parkeergarage 1 minuut van dit hotel. Ideaal! 24 euro per dag. Bij aankomst zeer goede ontvangt. Konden in de ochtend gelijk op een kamer (zie foto’s erg hippe kamer). Hotel ligt zeer centraal. Supermarkt naast het hotel metro voor de deur en zicht op centraal station. Al met al een aanrader voor een leuke prijs. Ik kom hier zeker nog een keer terug.

Datum van verblijf: januari 2019
Hotel-cmanager, Gaétan Demoor, Hotel Manager van Hotel Indigo Antwerp - City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 januari 2019

Beste Carmen, Hartelijk bedankt voor je uitstekende beoordeling van Indigo Antwerp-City Centre.

Fijn dat we met onze hippe kamers met uitzicht op het station, onze voordelige parking en onze gunstige ligging hebben kunnen bijdragen tot een geslaagd verblijf in Antwerpen. Het doet ons ook veel plezier dat de prijs van je kamer en de vriendelijke ontvangst ook helemaal aan je verwachtingen voldeden. Ons team staat bij een volgend bezoek opnieuw voor je klaar!