8 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een smaakvol en hip hotel aan het stationsplein. We werden hartelijk ontvangen, leuk was ook dat we deze meneer ook in zijn vrije tijd tegen kwamen en hij ons enthousiast begroette. Een fijne kamer van alles voorzien. Vooral een lekkere regendouche en zacht bed. In de ochtend een lekker ontbijt inclusief wafels. Voor herhaling vatbaar!

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
Hotel-cmanager, Front Office Manager van Hotel Indigo Antwerp - City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juli 2018

Beste Pauline,

Hartelijk dank voor je feedback.

Het doet ons veel plezier dat je genoten hebt van een ontspannen verblijf bij ons in hartje Antwerpen.

Wat fijn dat de hippe inrichting van ons hotel je beviel en dat je ook in je nopjes was met je fijne kamer, het comfort van je bed en ons lekker ontbijt.

Ons personeel dankt je voor het compliment en ontvangt je bij een volgend bezoek aan onze mooie stad met open armen opnieuw.

Met vriendelijke groet.

3 juli 2018 beoordeeld

We verbleven hier 1 nacht de ligging is heel goed, de buurt daar in tegen is wat minder
een beetje rommelig. Wel een heel mooi vernieuwd hotel met moderne kamers. De kamer is ruim en zeer hip. Het ontbijt was ook zeer lekker en gevarieerd als was het in de ontbijtruimte zeer zeer druk. Er was ook nood aan bijvullen van de gerechten. Zeer goede bedden wij lagen wel aan de achterkant zodat we niet veel last hadden van geluid.

Kamertip: Ik zou kiezen voor een kamer aan de achterkant. maar dan wel geen uitzicht.
  • Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Hotel-cmanager, Front Office Manager van Hotel Indigo Antwerp - City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 juli 2018

Beste Pascale en Dominique,

Hartelijk dank voor jullie positieve beoordeling.

We zijn verheugd te lezen dat alles naar wens was tijdens het verblijf in ons hotel, en dat jullie erg tevreden waren met het moderne karakter van jullie kamer.

Het spijt ons dat het ontbijt door de drukte niet snel genoeg werd aangevuld.
We doen ons best om alles in goede banen te leiden.

Fijn dat jullie aangeven dat onze ligging vlakbij de winkelstraten van Antwerpen een groot pluspunt voor jullie was.

Met warme groeten en graag tot een volgende keer.

20 juni 2018 beoordeeld

Modern hotel bij het station in het centrum van Antwerpen. Kamer ruim genoeg, goed ontbijt met veel keuze. Vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar. Eigen koffie en thee zetfaciliteiten op de kamer. Nette badkamer.

Verbleef: maart 2018
Hotel-cmanager, Front Office Manager van Hotel Indigo Antwerp - City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 juni 2018

Beste Lotje,

Hartelijk dank voor uw feedback.

Wat fijn dat de moderne inrichting van ons hotel helemaal bij u in de smaak viel. Het doet ons heel veel plezier dat alles naar wens was. Ons personeel dankt u voor het compliment en hoopt u snel weer te mogen verwelkomen!

22 mei 2018 beoordeeld

De Indigo flamingo's zijn geland in het voormalige Queen A Hotel. Het reeds trendy hotel waar we enkele jaren geleden al eens sliepen, is gepimpt naar een Indigo Hotel. De originele stijl vindt je in de kamers en in de ontbijtruimte, maar ook in de lift en bij de receptie. Of je er van houdt of niet, het hotel heeft stijl. Verder zijn het ontbijt degelijk, de medewerkers super vriendelijk en de ligging bij het centraal station en de flamingo buren van de Antwerpse Zoo uitstekend.

Kamertip: Kamers achteraan zijn rustiger. Kamers aan de voorzijde hebben een mooier uitzicht.
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Hotel-cmanager, Front Office Manager van Hotel Indigo Antwerp - City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 mei 2018

Beste Jurgen,

Wij danken u van harte om in ons hotel te verblijven. Super fijn te horen dat u van de stijl van het hotel genoten heeft. Ons team zal uw woorden appreciëren.

Het doet ons plezier dat u ook in uw nopjes was over de kwaliteit van het ontbijt en onze gunstige ligging vlakbij het centraal station.

Wij hopen alvast u nogmaals te mogen ontvangen in ons hotel.

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gelegen hotel vlakbij Centraal Station en de Zoo. Buitenkant is wat saai maar binnen is het mooi ingericht. Lijkt wat op een hipsterhotel in Berlijn waar we onlangs waren met zithoekjes, veel hout en moderne uitstraling.
De kamer was zeer goed: men had geluisterd naar onze wensen om rustig te liggen, geen enkel geluid drong door.
Zeer goede bedden!
De badkamer was vrij klein maar netjes en met alle voorzieningen. Alleen het lelijke tegelmotief moet je erbij nemen.
Personeel was zeer vriendelijk.
Ontbijt vonden we eerder langs de dure kant, zeker nadat we er ‘s ochtends mee klaar waren: de capaciteit kan het aantal gasten niet aan. Ik vind het niet erg om wat te moeten wachten op een tafeltje maar in een hotel van deze prijsklasse vind ik dat de klant ten alle tijde dient gesoigneerd te worden. Het aanbod was zeer pover, er werd immers niet of zeer traag bijgevuld (en je moest het dan nog vragen). Koffiemachines functioneerden ook niet naar behoren waardoor de man achter het buffet steeds dar naartoe moest met dan weer lange wachtrijen voor gevolg. Kaas, hesp, broodjes, croissants, alles was op. Dit geeft geen goede indruk.
Geen slecht woord over het personeel, zij deden wat ze konden en bleven attent. Hopelijk is de onderbezetting een tijdelijk probleem.
Besluit: goede ligging, kamers ok, bedden super maar ontbijt viel tegen.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Hotel-cmanager, Front Office Manager van Hotel Indigo Antwerp - City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2018

Beste Gert,

Dank voor je feedback.

Het doet ons ontzettend veel plezier dat je genoten hebt van je verblijf bij ons en dat je hierbij helemaal tevreden was met onze centrale ligging, het comfort van onze bedden en je rustige kamer. Ook fijn dat de moderne inrichting van ons hotel je beviel.

We vinden het erg jammer dat je het ontbijt als een minpuntje aanhaalt. We doen ons best om steeds lekkere en kwalitatieve gerechten aan te bieden. Dit omvat een breed assortiment aan rustieke, zoete en getoaste broden, gebak en verschillende ontbijtgranen, met glutenvrije opties. Verder bieden we ook wafels aan, die de gasten desgewenst zelf kunnen bakken. Het beleg bestaat onder andere uit verschillende soorten charcuterie en 4 soorten kaas. Ook is er de keuze aan diverse verse sappen en waters, en verschillende soorten gesneden fruit, evenals yoghurt en sojamelk. Onze gasten zijn doorgaans ook heel tevreden met de prijs-kwaliteitsverhouding van ons ontbijtbuffet en we zijn enigszins verrast met je uitspraak.

Het klopt inderdaad dat het tijdens je bezoek drukker was dan normaal maar ons team doet haar uiterste best om een vlotte service te bieden.

Leuk dat dit je is opgevallen. Ons team dankt je alvast voor het compliment en staat tijdens een volgend bezoek opnieuw tot je dienst.