20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gelegen hotel vlakbij Centraal Station en de Zoo. Buitenkant is wat saai maar binnen is het mooi ingericht. Lijkt wat op een hipsterhotel in Berlijn waar we onlangs waren met zithoekjes, veel hout en moderne uitstraling.
De kamer was zeer goed: men had geluisterd naar onze wensen om rustig te liggen, geen enkel geluid drong door.
Zeer goede bedden!
De badkamer was vrij klein maar netjes en met alle voorzieningen. Alleen het lelijke tegelmotief moet je erbij nemen.
Personeel was zeer vriendelijk.
Ontbijt vonden we eerder langs de dure kant, zeker nadat we er ‘s ochtends mee klaar waren: de capaciteit kan het aantal gasten niet aan. Ik vind het niet erg om wat te moeten wachten op een tafeltje maar in een hotel van deze prijsklasse vind ik dat de klant ten alle tijde dient gesoigneerd te worden. Het aanbod was zeer pover, er werd immers niet of zeer traag bijgevuld (en je moest het dan nog vragen). Koffiemachines functioneerden ook niet naar behoren waardoor de man achter het buffet steeds dar naartoe moest met dan weer lange wachtrijen voor gevolg. Kaas, hesp, broodjes, croissants, alles was op. Dit geeft geen goede indruk.
Geen slecht woord over het personeel, zij deden wat ze konden en bleven attent. Hopelijk is de onderbezetting een tijdelijk probleem.
Besluit: goede ligging, kamers ok, bedden super maar ontbijt viel tegen.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Hotel-cmanager, Front Office Manager van Hotel Indigo Antwerp - City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2018

Beste Gert,

Dank voor je feedback.

Het doet ons ontzettend veel plezier dat je genoten hebt van je verblijf bij ons en dat je hierbij helemaal tevreden was met onze centrale ligging, het comfort van onze bedden en je rustige kamer. Ook fijn dat de moderne inrichting van ons hotel je beviel.

We vinden het erg jammer dat je het ontbijt als een minpuntje aanhaalt. We doen ons best om steeds lekkere en kwalitatieve gerechten aan te bieden. Dit omvat een breed assortiment aan rustieke, zoete en getoaste broden, gebak en verschillende ontbijtgranen, met glutenvrije opties. Verder bieden we ook wafels aan, die de gasten desgewenst zelf kunnen bakken. Het beleg bestaat onder andere uit verschillende soorten charcuterie en 4 soorten kaas. Ook is er de keuze aan diverse verse sappen en waters, en verschillende soorten gesneden fruit, evenals yoghurt en sojamelk. Onze gasten zijn doorgaans ook heel tevreden met de prijs-kwaliteitsverhouding van ons ontbijtbuffet en we zijn enigszins verrast met je uitspraak.

Het klopt inderdaad dat het tijdens je bezoek drukker was dan normaal maar ons team doet haar uiterste best om een vlotte service te bieden.

Leuk dat dit je is opgevallen. Ons team dankt je alvast voor het compliment en staat tijdens een volgend bezoek opnieuw tot je dienst.

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier overnacht tijdens een weekendje Antwerpen. Gunstig gelegen aan hetzelfde plein als het centraal station en de dierentuin. Druk maar verder geen geweldige buurt. Grote Markt is via de Meir 15 min lopen. Hotel is bijzonder maar sfeervol ingericht. De queen-size bedden sliepen heerlijk. Zeer vriendelijk personeel. Ontbijt was ook uitstekend. Kamers aan achterzijde kijken uit op een muur en de binnenplaats van het hotel en was voor ons het enige minpunt. Maar nog altijd beter dan de drukte op straat ‘s-avonds laat aan de voorzijde. Op zich een aanrader, maar niet voor de €178 die wij incl ontbijt betaald hebben.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Hotel-cmanager, Front Office Manager van Hotel Indigo Antwerp - City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 mei 2018

Beste gast,

We danken u voor uw feedback.

Het verheugt ons dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u ook helemaal tevreden was met de nieuwe inrichting van ons hotel, het comfort van onze Queen-size bedden en ons uitgebreid ontbijt.

Ook leuk dat u onze centrale ligging als een groot pluspunt aanhaalt. Jammer dat het uitzicht vanaf uw kamer u niet helemaal beviel maar het klopt inderdaad dat de kamers aan de achterkant van het hotel veel rustiger zijn.

Ons personeel dankt u voor het compliment en ontvangt u bij een volgend bezoek aan Antwerpen graag opnieuw.

29 april 2018 beoordeeld

Veel goede beoordelingen gelezen en kan deze alleen maar bevestigen. Uitstekende keuze voor een stedentrip. Gelegen aan het plein waar ook het Centraal Station en de Zoo zich bevinden. Op loopafstand van alle leuke bezienswaardigheden in de stad. Nette kamers, uitgebreid ontbijt, zeer attente medewerkers. Aanrader!

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Hotel-cmanager, Front Office Manager van Hotel Indigo Antwerp - City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 mei 2018

Beste Patrick,

Bedankt voor je positieve beoordeling!

Onze centrale locatie is inderdaad een grote troef, vooral als je van plan bent om door de straten van de stad te kuieren.

Het doet ons plezier dat de netheid van de kamers naar wens was en dat het ontbijtbuffet je heeft gesmaakt.

Ons team bedankt je voor de mooie woorden en verwelkomt je in de toekomst graag opnieuw!

Hartelijke groeten,

14 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst wordt je al blij. Het interieur is geweldig, de meiden achter de balie vriendelijk. De kamer is niet groot, maar ook weer super ingericht. Mooie badkamer met heerlijke verzorgingsproducten. Ook qua ligging is het top. Achter het centraal station, dus zo in het centrum. De bar is ook prima in orde. Lekkere koffie en cocktails. Dit hotel is echt een aanrader voor een weekendje Antwerpen.

Verbleef: april 2018, reisde met vrienden
3 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel hip originele inrichting. Ferme kamer. Leuke zeepjes. Vriendelijk! Heel lekker ontbijt. Juist de charcutterie was uitgedroogd door de open koeling. Mss een principe met afgesloten deurtjes? Wij gaan zeker terug! Aanrader prijs kwaliteit top!

Verbleef: april 2018, reisde met vrienden
Hotel-cmanager, Front Office Manager van Hotel Indigo Antwerp - City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 april 2018

Beste Charlotte

Dankjewel voor het mooie review.

Uw opmerking over het uitgedroogd vlees is genoteerd en zal opgelost worden in de toekomst.

Wij waarderen ontzettend jouw inbreng.

Alvast bedankt en wij hopen u in de toekomst nogmaals bij ons te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groeten