“Heerlijk ontbijt”
Beoordeling van No Worries

No Worries
Geclassificeerd als nr. 50 van 1.873 Restaurants in Antwerpen
Beschrijving: No Worries Antwerpen, in de nabijheid van het MAS, is gevestigd in één van de weinige intacte graanopslagplaatsen (1880) in de zgn Oude dokken op 't Eilandje. No Worries is de geschikte locatie als je even wil relaxen, alleen, met vrienden of familie. Je kan er perfect co-werken met zeer goede, gratis wifi. Er staan strips, comics en boeken ter beschikking die je ter plaatse rustig kan lezen. Neem een ontbijt of een (lichte) lunch of gewoon een lekkere koffie of thee, Chai thee, home made ijs thee en limonades of eet een stukje taart. Zolang je je zorgen maar even buiten zet. No Worries is rolstoel en buggy toegankelijk en alles wat je geserveerd krijgt wordt ter plaatse gebakken. Dagelijks bakken we 3 soorten brood waaronder steeds een 100% spelt brood
24 augustus 2019 beoordeeld

Het vriendelijke personeel, gemoedelijke sfeer en heerlijke ontbijt waren super! Ook de koffie was erg lekker!

Datum van bezoek: augustus 2019
KoenD824, Eigenaar van No Worries, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2019

Dag Robin,

echt van harte bedankt dat je de moeite hebt gedaan om deze mooie recensie te schrijven. Dit wordt ook doorgegeven aan ons personeel natuurlijk en dat doet altijd deugd.

Hopelijk tot No Worries

8 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wanneer je binnenwandelt, kom je een oase van rust tegemoet. Een prachtig etablissement met nog meer prachtige mensen. Een groter welkomstgevoel dan hier, krijg je nergens... We hadden gereserveerd en hierbij vermeld dat iemand koemelk-intolerant is. Hierop hebben de eigenaars verschillende dingen gewijzigd waardoor ook deze persoon een perfect serieus ontbijt had. Aan de kleinste dingen wordt hier gedacht en de tijd lijkt hier even tot rust te komen. Puur genieten en een waar vakantiegevoel! Tot de volgende, wij komen alvast met veel goesting terug!

Datum van bezoek: juni 2019
KoenD824, Eigenaar van No Worries, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juni 2019

Dag Elke,

echt waar, van uit het diepste van ons hart, dikke merci voor deze beoordeling en score!! Als we op voorhand de informatie krijgen proberen we een oplossing te vinden zodanig dat iedereen een No Worries ervaring kan hebben. Komt nog bij dat jullie echt aangename bezoekers waren. Maakt het altijd extra leuk.

Tot nog eens?

25 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met onze familie genoten van een heerlijk ontbijtbuffet! Volledig op maat na overleg met Ann en Koen. Er stonden zelfs nog extra's op tafel, heerlijk! Alles was supervers en de taarten ... mmmm!!! Vlotte bediening en een leuke kinderhoek maakten het tot een mooi geheel.
Dankjewel, Ann en Koen!
☕️

Datum van bezoek: mei 2019
KoenD824, Eigenaar van No Worries, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2019

Dag Carine,

leuke review waarvoor dank. We hebben het hier al enkele malen neergeschreven dat No Worries gemaakt wordt door de klanten zelf. Wij proberen een leuk kader te scheppen en jullie beslissen eigenlijk zelf of het leuk gaat worden of niet. Jullie familie waren echt No Worries personen en dat maakte het ook voor ons leuk om het onderste uit de kan te halen. Ook vanwege No Worries een bedankje voor de leuke samenwerking :-)

22 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is bij uitstek een van mijn favoriete plekjes om gezellig te ontspannen. De gastvrijheid van de uitbaters wordt op geen enkele andere plek geëvenaard. Ann en Koen zijn supertoffe uitbaters die weten van aanpakken. Lekker en gezellig, een echte aanrader. Ons zie je hier nog heel vaak verschijnen.
Groetjes Charlotte en Kristof

Datum van bezoek: maart 2019
Koen D, Eigenaar van No Worries, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 april 2019

Wow, Charlotte & Kristof,

hier worden we even heel stil en nederig van. Tof dat jullie het leuk vinden bij No Worries.
Lekker en gezellig, meer moet dat echt niet zijn, toch?

11 april 2019 beoordeeld

Mooi ingerichte en aangename plek om te lunchen, zoals wij gisteren deden! Eten (toast geitenkaas) was superlekker, maar de punten gaan wat mij betreft toch vooral naar de bediening: zelden zo'n warme, aangename en vriendelijke uitbaters tegengekomen! Zeker in Antwerpen een uitzondering, en verdient dus een extra woordje lof! Absoluut aan te raden!

Datum van bezoek: april 2019
Koen D, Eigenaar van No Worries, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 april 2019

Dag Sien,

bedankt voor deze mooie woorden en natuurlijk de hoge score. We weten even niet goed wat zeggen buiten een welgemeende dankjewel. We hebben het al een aantal malen neergeschreven maar No Worries werkt alleen maar bij die mensen die er met de juiste attitude komen. Wij kunnen alleen voor het kader zorgen, hoe je het verder invult hangt helemaal van jullie af. En jullie waren zeer zeker echt No Worries mensen!! Deze commentaar geeft ons weer de nodige energie om verder te gaan op de ingeslagen weg. Echt tof dat je het leuk vond.

Reizigers die No Worries bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In No Worries geweest? Deel je ervaringen!