Opslaan
Van tevoren boeken
Waarom op Tripadvisor boeken?
  • Tourhoogtepunten & volledig reisschema

Manieren om Voyage Local te ontdekken
vanaf 29,59 US$
Meer info
Beoordeeld op 14 maart 2020

Echt weer eens wat anders om te doen, in zo'n vintage busje door een wijk in Antwerpen. En dan met een enthousiaste gids die ook boeiend vertelt. Echt mooi om te doen, een aanrader!

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
JamilV17, Eigenaar van Voyage Local, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2020

Beste Patricia

U had echt een fantastisch gezelschap voorzien op de Tour

Goede vrienden en elkaar graag zien is toch het belangrijkste in on bestaan

Super bedankt dat ik jullie Antwerpen mocht laten ontdekken op een unieke manier.

Houd het veilig

Grtjs

Beoordeeld op 27 februari 2020

Met onze Griekse vrienden genoten van een mix tour .
De sappigheid waarmee Jamil zijn kennis deelt is buitengewoon . Een bezoek aan Antwerpen vraagt het gezelschap van Voyage Local met Jamil .

Datum van activiteit: februari 2020

Beste Barrber-specialist

U heeft uw Griekse vrienden dan ook in stijl Antwerpen laten ontdekken.

Hartelijk dank dat u ons lokale onderneming heeft gesteund.

Fijn te lezen dat u en uw gezelschap 100% hebben genoten van deze uniek stadstour

Houd het veilig en veel sterkte, moeilijke tijden voor elke ondernemer.

Take caren, Jamil

Beoordeeld op 24 februari 2020 via mobiele applicatie

Jamil is een echte Antwerp kenner en kan daar erg enthousiast over vertellen. Hij heeft ons een ander en divers Antwerpen laten zien en kan de tour alleen maar aanbevelen. Wij gaan in de toekomst zeker aan een van de tours die Jamil organiseert deelnemen. Een echte aanrader!!

Hallo Toine,

Eerst en vooral super bedankt voor deze leuke reactie.

Super dat jullie voor deze Tour kozen tijdens jullie stadsbezoek

Houd het veilig en vergeet ook niet te genieten in deze vreemde tijden

Grtjs

Beoordeeld op 9 februari 2020 via mobiele applicatie

Genoten van de verhalen van Jamil en zijn geweldige busje. Hij bracht ons op unieke plekken waar we zelf nooit gekomen waren. Geschiedenis en eettips; aan een stuk door vertelde hij ons enthousiast over de diverse inwoners en buurten van een geweldige stad.

JamilV17, Eigenaar van Voyage Local, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 februari 2020

Goedemiddag Citytripper,

Super bedankt om mij te vertrouwen en mijn kleine bedrijfje te sponseren.

never give up discovering waar je ook gaat. De wereld ligt aan je voeten, het is maar wat je er zelf van maakt.

All the best,

Beoordeeld op 27 januari 2020

Aanstekelijk enthousiasme en veel leuke weetjes.
Busje goed opgeknapt en door dak kun je ook naar boven kijken.
Al met een al een zeer geslaagde trip :-).

Gewoon doen ... !

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie

Beste John,

Hartelijk dank voor uw leuke reactie en te lezen dat ik kon bijdrage tot een geslaagde citytrip.

Als u in de toekomst nogmaals deze mooie stad bezoekt heeft u in ieder geval leuke tips to do out-of-the-box.

Beste groetjes,