“Met de familie ”

Een tafel reserveren
ma 21/10
20:00
Geclassificeerd als nr. 89 van 1.873 Restaurants in Antwerpen
Beschrijving: ‘Hollandse kroketten veroveren Antwerpen!’ klonk de krantenkoppen toen Croquettenbar Smaeck haar deuren opende in oktober. Met de ruime keuze aan smaken van croquetten en bitterballen is er voor iedereen een favoriet, en kom je graag terug voor meer! Heerlijk als lunch maar ook geschikt als diner.
1 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker ,ook het slaatje,lieve gastdame.crispy chicken,de oude kaas kroket super lekker in een leuk kader.

Datum van bezoek: september 2019

1 september 2019 beoordeeld

via tripadvisor gevonden restaurantje. een pareltje. lekkere fingerfood en zeer vriendelijke bediening. alvorens onze keuze te maken kregen we een degelijke uitleg van het concept en menukaart. gestart met een mix van kleine hapjes als apero of voorgerechtje. de kinderen vonden dit top! ook het hoofdgerecht was lekker. alles geserveerd met een slaatje en brood. echt lekker. een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2019
16 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten en vriendelijk ontvangen. Een echte aanrader! Het maakt niet uit wat je neemt, alles is lekker!

Datum van bezoek: augustus 2019
15 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eenvoudige lunch met bijzondere croquetten en geen kroketten. We hebben gekozen voor de gemengde mini vis. Heerlijk waren ze. Stuk voor stuk herkenbaar. Goede salade erbij. Goed lunchadres

Datum van bezoek: juni 2019
12 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De kroketten zijn allemaal vers en zelf gemaakt. De smaken verrassen en zijn allemaal heel lekker. Geen frietjes maar heerlijk vers (nog warm) brood en een fris slaatje. Alleen al voor de zelfgemaakte saus komen we zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Croquettenbar Smaeck bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Croquettenbar Smaeck geweest? Deel je ervaringen!