TripAdvisor

Een tafel reserveren
wo 20/11
20:00
Geclassificeerd als nr. 81 van 1.891 Restaurants in Antwerpen
Beschrijving: ‘Hollandse kroketten veroveren Antwerpen!’ klonk de krantenkoppen toen Croquettenbar Smaeck haar deuren opende in oktober. Met de ruime keuze aan smaken van croquetten en bitterballen is er voor iedereen een favoriet, en kom je graag terug voor meer! Heerlijk als lunch maar ook geschikt als diner.
16 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten en vriendelijk ontvangen. Een echte aanrader! Het maakt niet uit wat je neemt, alles is lekker!

Datum van bezoek: augustus 2019

15 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eenvoudige lunch met bijzondere croquetten en geen kroketten. We hebben gekozen voor de gemengde mini vis. Heerlijk waren ze. Stuk voor stuk herkenbaar. Goede salade erbij. Goed lunchadres

Datum van bezoek: juni 2019
12 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De kroketten zijn allemaal vers en zelf gemaakt. De smaken verrassen en zijn allemaal heel lekker. Geen frietjes maar heerlijk vers (nog warm) brood en een fris slaatje. Alleen al voor de zelfgemaakte saus komen we zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: juni 2019
29 april 2019 beoordeeld

Geen kwaad over de kroketten, maar de wijn is een afknapper. Sedert ons eerste bezoek is dat een zwak punt. De rest is in orde. Zeer prettige bediening.

Datum van bezoek: april 2019
6 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is gewoon erg goed op smaeck allemaal, geen frieten en dat is prima, ga zeker een keer terug komen, met vrienden en familie.

Datum van bezoek: april 2019
Xandrat8, Manager van Croquettenbar Smaeck, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 april 2019

Dank u wel voor uw reactie.

We zien u graag nogmaals bij ons, tot snel,
Croquettenbar Smaeck

Reizigers die Croquettenbar Smaeck bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Croquettenbar Smaeck geweest? Deel je ervaringen!