Paula v

Goed hotel, parkeerplaats onduidelijk

Beoordeling van Hotel Docklands
4,0 van 5 bollen4 weken geleden beoordeeld
Een fijn hotel voor een kort verblijf of een stedentrip. Ik vind alleen de uitgang vinden van de parkeergarage onduidelijk. Misschien een bordje ook plaatsen hier mag je eruit als je een hotelgast bent?
Datum van verblijf: juni 2024
Reistype: Bezocht voor zaken
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Hampton
  • Trip.com
2.1 km van Hotel Docklands
1.5 km van Hotel Docklands
Bar/lounge
Room adapted for special needs.
Volledig restitueerbaar
  • ZenHotels.com
3.6 km van Hotel Docklands
Meer hotels in Antwerpen bekijken
Beoordeeld op 8 juni 2024

gezellig, leuk ingericht hotel, vriendelijk personeel, leuke schone kamer met piepklein badkamertje, prima douche, de kussens zijn goed, het bed prima, 1 ding is erg vervelend en dat is het enorme lawaai de hele nacht. alles dicht en dan nog hoor je iedere 10 minuten een ambulance of politiewagen met sirenes. het ontbijt is best prijzig en is errrrrg simpel. alle jam was op, het brood was niet lekker, de koffie kon er wel mee door. beter elders gaan ontbijten.

Datum van verblijf: juni 2024
Michael Oprinsen, General Manager van Hotel Docklands, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juni 2024

Beste gast,

Bedankt voor uw feedback en voor het kiezen van ons hotel. We zijn blij om te horen dat u tevreden was met ons vriendelijke personeel en de schone kamer.

Het spijt ons te horen dat u last heeft gehad van het lawaai buiten. We begrijpen hoe belangrijk een goede nachtrust is. Voor uw comfort hebben we oordopjes beschikbaar bij de receptie, die u tijdens uw volgende verblijf kunt gebruiken.

Uw opmerkingen over het ontbijt nemen we serieus. We zullen ervoor zorgen dat er voldoende voorraad is en werken aan de kwaliteit en variëteit van ons aanbod om een betere ervaring te bieden.

Nogmaals dank voor uw feedback. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen en uw verblijf nog aangenamer te maken.

Michael Oprinsen
Hotel Manager

Beoordeeld op 5 augustus 2023 via mobiele applicatie

Via social deal gereserveerd. Voor een goede prijs dichtbij het centrum. Heel vriendelijk personeel. Kamers gewoon normaal qua grootte, bedden prima en badkamer prima voor een nachtje. Wij hadden geen uitzicht maar vonden wij prima. Ontbijt niet heel uitgebreid maar wel precies genoeg en als iets op was en je vroeg het, dan kwam het direct.

Kamertip: Parkeren kan in hun parkeergarage voor eur 20,- pd
Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 30 april 2023 via mobiele applicatie

Kleine maar schone kamer en heel aangename ontbijtruimte met uitgebreid ontbijtbuffet.
Een klacht over een ongeduldig en onvriendelijk personeelslid werd heel netjes afgehandeld.
Mogelijkheid om gebruik te maken van hun parkeergarage en centrum op ca 30min lopen.
Gewoon prima hotel.

Kamertip: Met de auto door Antwerpen gaan wij niet meer doen: overal opstoppingen en hele onduidelijke bewegwijzering. Beter is tram of fiets!
Datum van verblijf: april 2023
Beoordeeld op 9 januari 2023

Fijn hotel om weekendje te verblijven op leuke, rustige plek in Antwerpen-Noord. Kamer is prima, niet groot maar schoon en biedt eigenlijk alles wat je nodig hebt. Aardig en service-gericht personeel. Denken met je mee, bijvoorbeeld om langer in de garage te staan. Het centrum is ca. een half uurtje lopen.

Openbaar vervoer is in de nabijheid. En er zijn tevens deelfietsen in de buurt van dit hotel aanwezig, op abonnement-basis.

Datum van verblijf: januari 2023
Beoordeeld op 1 januari 2023 via mobiele applicatie

Fijn hotel met een prima kamer. Wij hadden de superieur kamer. Erg netjes en schoon. Het ontbijt is goed en voldoende keuze. De medewerkers zijn allemaalnerg vriendelijk en behulpzaam. Het hotel ligt op prima afstand van het centrum. Je kunt het lopen of je neemt tram 1.

Datum van verblijf: januari 2023