30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel ligt in de wijk het Eilandje, waar nu (vj 2018) de hele buurt volledig gerenoveerd wordt.
De kamer was klein, warm (ondanks 14 graden buitentemperatuur, radiator uit), stoffig, en er zitten veel muggen. Horren zijn besteld zo werd ons verteld.
Badkamer fijn. De afzuiging van de badkamer maakt veel herrie, maar bij de receptie hangt een briefje met een tip om dit op te lossen....
Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, hoewel de avond receptioniste niet eens opkeek toen we binnenkwamen.
Voor een fijn ontbijt zijn genoeg leuke plaatsen in de buurt te vinden.

Verbleef: april 2018, reisde met familie
An P, Front Office Manager van BEST WESTERN Hotel Docklands, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 mei 2018

Beste Toon,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw feedback.

Ik vind het heel belangrijk om op de hoogte te zijn van de mening van onze klanten en zal zeker de housekeeping aanspreken betreffende de kamer en de avond receptioniste op het verwelkomen van onze gasten.

De horren zijn inderdaad besteld en zullen binnen een tien dagen geleverd en geplaatst worden.

De ventilatie is verplicht in de badkamer maar dit kan inderdaad opgelost worden door ze even dicht te draaien.

De complimentjes aan ons team zullen zeker worden doorgegeven!

16 april 2018 beoordeeld

Goede service, persoonlijke touch, prijsgunstig, vlotte check in/out, zeer goede ligging, parkeerplaats, nabij hoofdwegen, eenvoudige maar praktische en propere kamers, aangenaam ontbijt, goede kamerfaciliteiten

• Verbleef: april 2018, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
An P, Front Office Manager van BEST WESTERN Hotel Docklands, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 april 2018

Beste Werner,

Hartelijk dank om even de tijd te nemen om uw zeer mooie feedback op onze Tripadvisor pagina te plaatsen!

Het is zeer fijn na te lezen dat u van alle facetten hebt genoten!

Wees steeds welkom!

31 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel aan de rand van het centrum. Vriendelijk ontvangst en behulpzaam.
Goed bed en uitstekende badkamer. De kleurstelling op de kamer was niet helemaal mijn smaak, maar over smaak valt niet te twisten. Geen last van geluid van buiten, dus ik heb uitstekend geslapen.

Verbleef: januari 2018, reisde alleen
An P, Front Office Manager van BEST WESTERN Hotel Docklands, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 februari 2018

Beste Rene,

Hartelijk dank om ook hier uw 5-sterren review te plaatsen wat wij zeker als uw enorme waardering beschouwen.

Het is nogmaals zeer fijn te vernemen dat alles naar wens was!

Hopelijk tot snel!

2 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren op zoek naar een huis in Antwerpen en kozen dit hotel voor de buurt van het eilandje te verkennen.
De kamer was klein en sober.
Niet direct in de buurt van het bruisende gedeelte van het eilandje.
Beetje een tegenvaller geweest.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
An P, Front Office Manager van BEST WESTERN Hotel Docklands, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 januari 2018

Beste Syl,

Bedankt om even de tijd te nemen voor deze feedback te plaatsen.

Wij betreuren echter enorm dat dat je ons hotel als een tegenvaller omschrijft.
U mag mij steeds persoonlijk contacteren voor meer informatie over hoe we kunnen verbeteren.

Hopelijk hebt u wel van ons ontbijt genoten en bent u goed onthaald?

Wij liggen niet in de drukte van het eilandje maar op 2 minuten loopafstand, de meeste van onze gasten vinden dit ideaal omdat je zo 's nachts toch je rust hebt.

Hopelijk hebt u een huis mogen vinden in Antwerpen en wensen wij u het allerbeste toe voor het nieuwe jaar!

26 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Door de werken wat moeilijker bereikbaar, maar we hadden toch parking vlakbij het hotel. Vriendelijk onthaal. Mooie kamer. Goede bedden. Ontbijt is zeker in orde. Verse sandwichen en stokbrood, kaas en vlees. Vers te persen fruitsap. Een degelijk hotel.

Verbleef: november 2017, reisde met vrienden
An P, Front Office Manager van BEST WESTERN Hotel Docklands, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 november 2017

Beste Siegfried,

Hartelijk dank voor uw fijne feedback.

We vernemen heel graag dat u naar behoren bent ontvangen, de kamers goed bevallen zijn en dat u van ons ontbijt hebt genoten!

Wees steeds welkom!

Best Western Hotel Docklands