Beoordeeld op 16 januari 2019

Na een aanvankelijk zeer stugge begroeting kregen we de kamers toegewezen. Deze zijn weliswaar niet zo ruim bemeten maar van alle gemakken voorzien. Nette, moderne badkamer met een iets te krap bemeten douchescherm, waardoor de vloer in no-time kletsnat werd. Bedden stevig geveerd maar gelukkig wel lang genoeg. Flatscreen, airco, wifi, allemaal prima geregeld. Ontbijtbuffet ruim voorzien en er werd door het personeel snel aangevuld en afgeruimd. Garage bevindt zich onder het hotel. Toegang en parkeerplekken evenwel zeer krap. (ong. 50 meter verder in de straat is een grote openbare 24/24 parking). Fijn hotel, prima locatie, vriendelijk en vakbekwaam personeel. Top !

Minpunten: Kamers zijn stevig geprijsd en de stoelen in de ontbijtruimte zijn vies en aan vervanging toe..

Beoordeeld op 1 januari 2019

We waren hier op oudejaarsavond 2018 en de ligging van het hotel is prima, net buiten de uitgaansbuurten in een eenrichtingsstraat niet ver van de Keyserslei/station. Beetje gedateerd hotel met niet al te grote kamers maar proper en functioneel. Vriendelijk personeel aan receptie en in ontbijtruimte. Duurde even voor ik de verwarming op de kamer in gang kreeg, en de tv heb ik niet aan gekregen. Beetje te zacht bed voor mij maar toch goed geslapen. Wel kun je alles van je buren volgen door de dunne muren. Prima inloopdousche, propere kamer in het algemeen. Ontbijt met verschillende soorten brood en pistolets, afgebakken koeken en croissants. 2 soorten ei met spek en worstjes, cereals, beleg, groentjes en fruit. De iet wat trage koffiemachine levert lekkere douwe Egberts koffie en de soorten fruitsap zijn ook te drinken. Als het hotel vol zit is de ontbijtruimte wel niets te klein voor het aantal persoon maar het personeel ruimt vlot en vriendelijk op. Parkeren kan onder hotel, iets verder in een openbare parking of kom gewoon met de trein, 5minuutjes naar het centraal station. Een aanrader voor een citytrip naar Antwerpen aan een eerlijke prijs zonder de grote luxe

Beoordeeld op 29 december 2018

Goed hotel op een prima locatie, slechts vijf minuutjes stappen van het centraal station, dus laat de auto gerust thuis dan vermijd je al een hoop tijdverlies door omleidingen en andere ongemakken. Ook de gekende winkelas van Antwerpen, de Meir, ligt op wandelafstand. De kamer zelf is proper met een iets te kleine badkamer en het bed is ok.
Wij waren er tijdens het laatste weekend van 2018, zeer druk dus. Daardoor was de ontbijtruimte veel te klein met wachtende gasten tot gevolg. Het ontbijt zelf is niet super uitgebreid maar aanvaardbaar en vers. Enig minpuntje is de koffiemachine, dit toestel werkt veel te traag en je moet er zelfs voor een kop thé aanschuiven. Kortom dit hotel is zijn prijs waard.

Beoordeeld op 18 december 2018

properen kamers,bed is wat minder
ontbijt goed,goed hotel voor z'n prijs
goed gelegen,dicht bij centraal station
vriendelijke mensen aan de receptie
ontbijt dame heel vriendelijk
alles wat je nodig hebt voor een nachtje Antwerpen

Kamertip: vraag rustige kamer
Beoordeeld op 2 december 2018 via mobiele applicatie

Eenvoudig maar goed hotel. Ligt vlakbij het centrum, alles binnen 5 minuten lopen te bereiken. Parkeren vlakbij. Vlakbij het centraal station.
Ontbijt is niet erg uitgebreid, prijs kwaliteit verhouding klopt.
Erg vriendelijke receptioniste met een mooie lach.