“TOP TOP TOP RESTAURANT!”
Beoordeling van Sardis

Sardis
Geclassificeerd als nr. 100 van 1.873 Restaurants in Antwerpen
18 augustus 2019 beoordeeld

Zeker de moeite waard om hier te komen eten. Het is een zeer gezellige eetplaats, met top service! De mensen zijn er zeer vriendelijk en familiaal, het eten is uitmuntend! Een heel propere plek ook.
Geschikt voor volwassenen uiteraard en kinderen. Men kan er ook lunchen tijdens de middag.
Top wijnen, verse ingrediënten, top chef. Alles is hier geweldig ! Zeker eens langs gaan!

16 augustus 2019 beoordeeld

Voor service en vriendelijkheid geven we een 10/10
Voor sfeer en gezelligheid een 10/10
Voor het eten 11/10 (straf maar toch waar deze score). Het eten is gewoon top !!!

Opgepast want je kan verslaafd geraken aan dit restaurant !!!

Peter Schack

2 augustus 2019 beoordeeld

Dit sublieme restaurant zou je niet zo snel verwachten in dit deel van Antwerpen maar deze verborgen parel maakt alle verwachtingen waar,alles klopt,prettige ongedwongen bediening,lekkere wijn en goddelijk eten,wij moeten er even voor rijden maar dat is het meer dan waard

24 juni 2019 beoordeeld

Warm onthaal, vriendelijke bediening, gezellig, eten is fantastisch ! Met veel plezier komen we steeds terug !

Datum van bezoek: juni 2019
23 juni 2019 beoordeeld

Cullineirste keuken die er in- en rond Antwerpse is. Bravo Titziano en Sardis Team doe zo voort en volgend locatie wordt TOP

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Sardis bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen
Antwerpen, Antwerpen

In Sardis geweest? Deel je ervaringen!