“Op aanraden van vrienden ”
Beoordeling van Sardis

Sardis
Geclassificeerd als nr. 65 van 1.706 Restaurants in Antwerpen
21 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker Italiaans met een drankje uit Sardinië ! Op aanraden van verschillende vrienden dit restaurant gedaan met familia en ik moet zeggen dat ik verrast ben door de smaken , versheid en de gastvrijheid we gaan zeker terug komen en dit aanbevelen aan onze vrienden ! Mucho Gracias para Todos ( mijn Italiaans is nog slechter ) Gigi y Alain

17 april 2018 beoordeeld

Ik bezocht dit restaurant op uitnodiging door vrienden. De sfeer is eerder zakelijk en de bediening is correct "op zijn Italiaans". De menukaart is gevarieerd en biedt voor ieder wat wils. Qua prijs/kwaliteit is alles evenwel overdreven duur, zowel de gerechten als de dranken. Om eerlijk te zijn heb ik voor veel minder geld al veel beter gegeten. Tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht ruim drie kwartier moeten wachten. Drie keer moeten vragen naar de rekening. Voor mij zal het bij deze ene keer blijven.

13 maart 2018 beoordeeld

Zeer vriendelijke bediening.heel lekker eten.wel middenklasse prijs of meer.veel keuze en vers.aan te bevelen voor een speciale avond uit.

13 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch ontvangen, zeer vriendelijke bediening en zalig gegeten. Ook heel gezellig om te zitten. Hier komen we zeker nog eens terug!

4 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige sfeer, heel vriendelijke bediening.
Prima scampi Sardis en spaghetti vongolé. Royale porties.
Niet goedkoop maar alles was erg lekker.
Enige minpuntje: er was zoveel lawaai dat je de ober haast niet kon verstaan,
hij deed nochtans zijn best om boven alle decibels te praten.

Reizigers die Sardis bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Sardis geweest? Deel je ervaringen!