“Gezellig tafelen”
Beoordeling van Sardis

Sardis
Geclassificeerd als nr. 90 van 1.633 Restaurants in Antwerpen
21 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was weer super zoals altijd. vriendelijke bediening en lekkere Italiaanse keuken. Live music mazkt het geheel af. Wel ietsje duurder dan de doorsnee Italiaan maar dat is het zeker waard.

15 februari 2018 beoordeeld

Een leuk Italiaans restaurant
Minder goed gelegen ivm parkeergelegenheid
Leuke Autenthieke Italiaanse sfeer
Pure gerechten aan een correcte prijs

15 februari 2018 beoordeeld

Uitermate klasse! Héél fijne gerechten,warme Italiaanse sfeer,maar 1 woord voor subliem ! T was een fijne avond ,we hebben ervan genoten en zeker voor herhaling vatbaar !!!!

5 februari 2018 beoordeeld

Op zaterdagavond ben ik hier gaan eten met mijn ouders, vrouw en kinderen.

Aangezien wij niet zo een kenners zijn van de echte Italiaanse keuken, zeiden de menu's ons in eerste instantie niet zo veel. Uiteindelijk heb ik gekozen voor de lamskroon en de anderen voor het kalfslapje met ham. De lamskroon was lekker gekruid en de kalfslapjes waren zeer mals.

We kregen een warme ontvangst (inc live piano) en het personeel was zeer vriendelijk.
Zo werd ons eten bijvoorbeeld voorgegaan door een trio van aperetief hapjes van de zaak. Zelfs mijn dochter van 1,5jaar, die nog niet volwaardig mee eet, kreeg een klein soepje en een broodje.

We zijn benieuwd naar de andere gerechten en gaan zeker nog eens terug komen.

14 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden hier op zaterdagavond komen eten. Reeds bij het binnenkomen had ik een positief gevoel. Mooi kader, gezellige verlichting en verzorgde gedekte tafels. De ontvangst was joviaal en met klasse. Mijn tafelgenoten waren enthousiast over de kwaliteit van het eten en de bereiding. De vitello tonnato was onberispelijk ! De pasta alla vongole was verfijnd en mijn vrienden waren in de wolken over het lamsvlees en de zeebaars met risotto. Zelf maak ik af en toe ook risotto uit het kookboek van chef Maurizio Terzini uit Melbourne. Hier staat een uitstekende brigade in de keuken. In deze risotto zijn knapperige groentjes verwerkt. Nooit geproefd, goed idee !
De Sangiovese wijn was lekker en het was een geslaagde avond. Hier kom ik zeker terug, ook om tijdens de week de pizza eens te proeven.....

Reizigers die Sardis bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Sardis geweest? Deel je ervaringen!