606reinierp
Amsterdam, Nederland

Super locatie

Beoordeling van Banks Antwerp
4,0 van 5 bollen29 mrt 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Perfecte ligging , vriendelijke staff , borrelhapjes en drankjes free, kamer, lounge is gezellig , het enige wat minder was was de geur van het toilet , was schoongemaakt maar rook niet fris .
Inrichting kamer prima , centraal gelegen , in de buurt van alles
Datum van verblijf: maart 2024
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
BANKS Antwerp, Gastenservice/Front Office van Banks Antwerp, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 1 apr 2024
Beste 606reinierp, vriendelijk bedankt voor uw fijne feedback!

We zijn blij te vernemen dat uw verblijf naar wens was, en nemen uw verbeterpunt ten harte!

We hopen u bij volgend bezoek in Antwerpen weer te mogen ontvangen.

Vriendelijke groet,
  • Official Site
1.2 km van Banks Antwerp
1.1 km van Banks Antwerp
Bar/lounge
Room adapted for special needs.
  • Agoda.com
3.3 km van Banks Antwerp
Gratis parkeren
Meer hotels in Antwerpen bekijken
Beoordeeld op 3 oktober 2023 via mobiele applicatie

Goed en rustig hotel met een mooi zicht op de bovenste verdieping. Koffie, water en thee zijn de ganse dag gratis te verkrijgen aan de bar. De kamers zijn handig ingericht en hebben alles wat je nodig hebt voor je verblijf. Prijs-waarde verhouding is ok.

Datum van verblijf: oktober 2023
Reistype: Reisde voor zaken
BANKS Antwerp, Guest Services / Front Office van Banks Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2024

Beste,

Wij zijn blij dat u hebt kunnen genieten van de kamer & faciliteiten van het hotel!
Wij hopen u in de toekomst nog te mogen verwelkomen in BANKS!

Met Vriendelijke Groet,
Team BANKS

Beoordeeld op 16 december 2022 via mobiele applicatie

Mooi modern hotel met prachtige kunst en heel aardig en behulpzaam personeel. Kamer is schoon en compleet. Locatie is perfect voor stedentrip namelijk in centrum. Nota bene aan het einde van de middag staan er hapjes en drankjes klaar voor de hotelgasten en in de ochtend een heerlijk ontbijt.
Een èchte aanrader 👍

Kamertip: Er zijn meerdere parkeergarages op loopafstand van het hotel. Vanaf het hotel loop je zo het centrum in.
Datum van verblijf: november 2022
Niesje Hogewoning, General Manager van Banks Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 december 2022

Geacht gast,

Wat heerlijk te lezen dat Banks volledig aan je verwachtingen voldaan heeft en hartelijk dank om dat hier met ons te delen.

Wij zien er naar uit je ook een volgende keer weer in Banks te mogen verwelkomen met een gekoeld welkomstdrankje.

Beoordeeld op 6 december 2022

Een mooi verzorgd hotel met mooi uitgeruste kamers. De drankjes en hapjes in de namiddag tot ongeveer 20.00 uur zijn een heerlijk extra en kun je nuttigen in de sfeervolle loungehoek.
Het uitgebreide ontbijt wordt aan tafel geserveerd en is heerlijk en luxe uitgevoerd.
Complimenten daarvoor!
De ligging bij het oude centrum van Antwerpen is ideaal voor leuk shoppen( bijv. kerstshoppen)
Voor de kinderen is het reuzenrad ook leuk( 50 m hoog).

Al met al is dit hotel een echte aanrader!

Kamertip: Bij kinderen rekening houden met de beschikbare kamers ( 2 persoonsbed per kamer)
Datum van verblijf: december 2022

Geachte gast,

Dank je wel voor je tijd om je feedback hier met ons te delen en wat heerlijk dat Banks aan al je verwachtingen voldaan heeft.

Beoordeeld op 13 november 2022 via mobiele applicatie

Goeie kamers prima bed enigste nadeel is douchen in een bad is niet hecht ruim vind het ontbijt wat tegen vallen snap het concept maar ging nu ook veel verloren omdat je niet alles lust wat er op ligt en was jammer dat je niet zelf een sapje kon pakken

Datum van verblijf: november 2022
Niesje Hogewoning, General Manager van Banks Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 november 2022

Beste Jeroen,

Hartelijk dank voor je tijd om je feedback hier met ons te delen en wat heerlijk te lezen dat je genoten hebt van je verblijf in Banks.

Laat ons een volgende keer weten dat je liever een douche hebt in plaats van een bad, net als onze kamers hebben wij ook verschillende sanitaire voorzieningen beschikbaar.

In ieder geval zien wij er naar uit je ook een volgende keer weer in Banks te mogen verwelkomen met een gekoeld welkomstdrankje.

Beoordeeld op 9 oktober 2022 via mobiele applicatie

Voor mij zeker geen 4* waard, ben single reiziger en het begon al bij het inchecken : de dame aan de balie deed zeer vernederend toen ze de kaart van de kamer overhandigde : ik heb voor jou het allerkleinste kamertje en ja klein was het en donker, valiesje kon amper staan, stores van kleine venster kon niet omhoog ... ik ken kippenhokken die groter zijn .. zeker de prijs niet waard want bij opzoeking wat blijkt een koppel betaald amper 3 € meer per nacht ... dit is de eerste maal dat ik als single reiziger mij vernederd voelde ...
Hotelkamer was vooraf betaald hetgeen niet abnormaal is en de Citytax dient wel nog ter plaatse betaald, waar ik ook van op de hoogte ben, want ik bezoek vaak steden en ga vaak op hotel maar mij werd 7,50 € aangerekend terwijl op mijn reservatie formulier 2,97 € als citytax vermeld staat .... waarschijnlijk ook omdat ik single ben, ik vertel dit aan de balie, ze noteren mijn telefoon nummer ... maar heb niks gehoord en zal naar alle waarschijnlijkheid niets meer horen ....

Kamertip: Neem een vriend/vriendin mee of je bent opgelicht
Datum van verblijf: oktober 2022
Reistype: Reisde alleen
Niesje Hogewoning, General Manager van Banks Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2022

Geachte gast,

Hartelijk dank voor je tijd om je feedback hier met ons te delen, het is jammer dat we u persoonlijk aan de telefoon hebben gekregen.

Onze tiny single is tiny zoals de naam zegt, maar wel van alle gemakken voorzien en voor vele gasten een fijne kamer. Het spijt ons dat je het gevoel had dat wij single reizigers niet waarderen, juist het tegenovergestelde is waar. En het prijsverschil wat je noemt is onjuist, het verschil is zeker groter – belangrijk hierbij is voor eenzelfde datum naar de prijzen te kijken.

Wij hopen toch oprecht je nogmaals in Banks te mogen verwelkomen met een gekoeld welkomstdrankje om te laten zien dat Banks een heerlijk hotel is.