Geen aanbetaling vereist

Positief:
* Prima centrale locatie
* Mooie lobby

Negatief:
* Voor de lift (1 aanwezig) moet je veel, zéér veel, geduld hebben.
* De kamer bleek van het type kippenhok te zijn met idem bed.
* Geen koelkastje aanwezig, wel een kamertemperatuur van boven de 25 graden.
* Er is geen airco aanwezig waardoor we een zeer hete en daardoor slechte nacht gehad hebben. Bij navraag bleek dat een airco alleen in de duurdere kamers aangeboden wordt. Onze verwachting (en ervaring overigens) echter is dat in een 4 sterren hotel elke kamer over airco beschikt, wellicht dacht de eigenaar dat het 1922 i.p.v. 2022 is.
* 's avonds/'s nachts geen bemande receptie (huh? En toch 4 sterren??)

Datum van verblijf: mei 2022
Niesje Hogewoning, General Manager van Banks Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2022

Beste Ronald,

Hartelijk dank voor je tijd om je feedback ook hier met ons te delen.

Natuurlijk spijt het ons te lezen dat Banks niet geheel aan je verwachtingen voldaan heeft. Jouw tips nemen we zeker mee om ons product en onze service verder te optimaliseren.

Banks crew is 24/7 aanwezig om te assisteren waar nodig en hebben wij inderdaad kamertypes met airco beschikbaar, dit is terug te vinden bij de omschrijving van de kamers via iedere boekingssite.

Mogelijk dat we je toch nogmaals mogen verwelkomen in een ander kamertype om te laten zien dat Banks wel degelijk een "nice place to stay" is.

Beoordeeld op 16 mei 2022

Ideale locatie in het centrum van Antwerpen. Prima hotel, kleine kamer maar netjes en schoon. Personeel was heel vriendelijk. En serveerde elke ochtend een heerlijk ontbijt!
Prima hotel en een echte aanrader!
Kortom een heerlijk verblijf gehad!

Kamertip: Wij zaten op de 4e etage, heerlijk rustig
Datum van verblijf: mei 2022

Beste Gast,

Wat heerlijk te lezen dat Banks aan jullie verwachtingen voldaan heeft en dank je wel om je feedback hier voor ons achter te laten.

Wij zien er naar uit je ook een volgende keer weer met een gekoeld welkomstdrankje te verwelkomen in Banks.

Beoordeeld op 22 april 2022 via mobiele applicatie

Al ruim 15 jaar mijn favoriet in Antwerpen. Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers. Mooie, schone kamer. Stijlvolle inrichting. Gratis drank en hapjes eind middag. Perfecte locatie in centrum maar rustig. Tevens kleine maar volledige 1-persoonskamers.

Kamertip: Parkeergarages dichtbij.
Datum van verblijf: april 2022
Niesje Hogewoning, General Manager van Banks Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 april 2022

Beste Marjon,

Wat heerlijk te lezen dat Banks weer en nog steeds volledig aan je verwachtingen voldoet en hartelijk dank voor je tijd om dat hier met ons te delen.

Wij zien er in ieder geval naar uit je ook een volgende keer weer in Banks te mogen verwelkomen met een gekoeld welkomstdrankje.

Beoordeeld op 3 april 2022 via mobiele applicatie

We hebben wederom met heel veel plezier weer in Banks gelogeerd! Al voor de 6 de keer. Centraal gelegen om te winkelen en uit eten te gaan. Het allerleukste is rond borreltijd rond de openhaard plaats te nemen met andere gasten voor heerlijk hapje en lekker drankje(gratis).

Datum van verblijf: april 2022
Niesje Hogewoning, General Manager van Banks Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 april 2022

Beste Rietje,

Wat heerlik te lezen dat jullie wederom met veel plezier in Banks gelogeerd hebben. En hartelijk dank om dat hier met ons te delen.

Wij zien er in ieder geval naar uit je ook een volgende keer weer te mogen verwelkomen met een gekoeld welkomstdrankje.

Beoordeeld op 2 maart 2022

Prettige midweek Antwerpen. Hotel is een goede uitvalsbasis voor cultuur en shoppen, alles op wandelafstand. Lekker bed en vooral goed hoofdkussen. Een zeer uitgebreid ontbijt wordt per persoon aan tafel geserveerd, wel zo hygiënisch in deze tijd. Hapjes en drankjes in de middag zagen er goed uit, maar heb me (met moeite) beperkt tot de (prima) koffie. Ontvangst efficiën & vriendelijk: snel ingecheckt, praatje en goede eet tips gekregen. Kortom: dit hotel is echt een aanrader!

Datum van verblijf: februari 2022
Niesje Hogewoning, General Manager van Banks Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2022

Geachte gast,

Wat heerlijk om te lezen dat je genoten hebt van je verblijf in Banks en hartelijk dank om dat hier met ons te delen.

Wij zien er ook naar uit om je een volgende keer weer in Banks te mogen verwelkomen met een gekoeld welkomstdrankje.