Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Agoda.com
Eenvoudig en snel boeken
Beoordeeld op 22 april 2022 via mobiele applicatie

Al ruim 15 jaar mijn favoriet in Antwerpen. Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers. Mooie, schone kamer. Stijlvolle inrichting. Gratis drank en hapjes eind middag. Perfecte locatie in centrum maar rustig. Tevens kleine maar volledige 1-persoonskamers.

Kamertip: Parkeergarages dichtbij.
Datum van verblijf: april 2022
Niesje Hogewoning, General Manager van Banks Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 april 2022

Beste Marjon,

Wat heerlijk te lezen dat Banks weer en nog steeds volledig aan je verwachtingen voldoet en hartelijk dank voor je tijd om dat hier met ons te delen.

Wij zien er in ieder geval naar uit je ook een volgende keer weer in Banks te mogen verwelkomen met een gekoeld welkomstdrankje.

Beoordeeld op 3 april 2022 via mobiele applicatie

We hebben wederom met heel veel plezier weer in Banks gelogeerd! Al voor de 6 de keer. Centraal gelegen om te winkelen en uit eten te gaan. Het allerleukste is rond borreltijd rond de openhaard plaats te nemen met andere gasten voor heerlijk hapje en lekker drankje(gratis).

Datum van verblijf: april 2022
Niesje Hogewoning, General Manager van Banks Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 april 2022

Beste Rietje,

Wat heerlik te lezen dat jullie wederom met veel plezier in Banks gelogeerd hebben. En hartelijk dank om dat hier met ons te delen.

Wij zien er in ieder geval naar uit je ook een volgende keer weer te mogen verwelkomen met een gekoeld welkomstdrankje.

Beoordeeld op 2 maart 2022

Prettige midweek Antwerpen. Hotel is een goede uitvalsbasis voor cultuur en shoppen, alles op wandelafstand. Lekker bed en vooral goed hoofdkussen. Een zeer uitgebreid ontbijt wordt per persoon aan tafel geserveerd, wel zo hygiënisch in deze tijd. Hapjes en drankjes in de middag zagen er goed uit, maar heb me (met moeite) beperkt tot de (prima) koffie. Ontvangst efficiën & vriendelijk: snel ingecheckt, praatje en goede eet tips gekregen. Kortom: dit hotel is echt een aanrader!

Datum van verblijf: februari 2022
Niesje Hogewoning, General Manager van Banks Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2022

Geachte gast,

Wat heerlijk om te lezen dat je genoten hebt van je verblijf in Banks en hartelijk dank om dat hier met ons te delen.

Wij zien er ook naar uit om je een volgende keer weer in Banks te mogen verwelkomen met een gekoeld welkomstdrankje.

Beoordeeld op 23 februari 2022

Een absolute aanrader!! Zeer vriendelijk, zeer schoon en prachtige kamer en locatie in het midden van Antwerpen. We hebben heerlijk genoten van de prachtige stad en konden zelfs onze bagage achterlaten. Voor Antwerpen een zeer goede keuze!

Datum van verblijf: februari 2022
Niesje Hogewoning, General Manager van Banks Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 februari 2022

Beste Rob,

Wat heerlijk te lezen dat je genoten hebt van de verblijf in Banks en de zeer centrale locatie.

Wij zien er naar uit je ook een volgende keer weer met een gekoeld welkomstdrankje te mogen verwelkomen in Banks.

Beoordeeld op 15 februari 2022 via mobiele applicatie

Net en mooi hotel. Zeer gunstig gelegen, parkeren kan in qpark Centrum Antwerpen. Kamer was wel wat klein, maar prima voor 1 nacht. Kamer is netjes en modern ingericht. De (gratis) drankjes en bites zijn een leuke toevoeging, zodat je in de gezellige ruimte met familie of vrienden kan samen zitten.
En niet te vergeten het lekkere ontbijt. Al met al een lekker verblijf

Kamertip: Parkeren in de Q-park centrum Antwerpen (handig hierbij is vooraf de Easypark te installeren)
Datum van verblijf: februari 2022
Niesje Hogewoning, General Manager van Banks Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 februari 2022

Geachte gast,

Wat heerlijk te lezen dat je genoten hebt van je verblijf in Banks. Hartelijk dank voor het delen van je feedback.

Wij zien er naar uit je ook een volgende keer weer in Banks te mogen verwelkomen met een gekoeld welkomstdrankje.