Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 3 april 2022 via mobiele applicatie

We hebben wederom met heel veel plezier weer in Banks gelogeerd! Al voor de 6 de keer. Centraal gelegen om te winkelen en uit eten te gaan. Het allerleukste is rond borreltijd rond de openhaard plaats te nemen met andere gasten voor heerlijk hapje en lekker drankje(gratis).

Datum van verblijf: april 2022
Niesje Hogewoning, General Manager van Banks Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 april 2022

Beste Rietje,

Wat heerlik te lezen dat jullie wederom met veel plezier in Banks gelogeerd hebben. En hartelijk dank om dat hier met ons te delen.

Wij zien er in ieder geval naar uit je ook een volgende keer weer te mogen verwelkomen met een gekoeld welkomstdrankje.

Beoordeeld op 2 maart 2022

Prettige midweek Antwerpen. Hotel is een goede uitvalsbasis voor cultuur en shoppen, alles op wandelafstand. Lekker bed en vooral goed hoofdkussen. Een zeer uitgebreid ontbijt wordt per persoon aan tafel geserveerd, wel zo hygiënisch in deze tijd. Hapjes en drankjes in de middag zagen er goed uit, maar heb me (met moeite) beperkt tot de (prima) koffie. Ontvangst efficiën & vriendelijk: snel ingecheckt, praatje en goede eet tips gekregen. Kortom: dit hotel is echt een aanrader!

Datum van verblijf: februari 2022
Niesje Hogewoning, General Manager van Banks Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2022

Geachte gast,

Wat heerlijk om te lezen dat je genoten hebt van je verblijf in Banks en hartelijk dank om dat hier met ons te delen.

Wij zien er ook naar uit om je een volgende keer weer in Banks te mogen verwelkomen met een gekoeld welkomstdrankje.

Beoordeeld op 23 februari 2022

Een absolute aanrader!! Zeer vriendelijk, zeer schoon en prachtige kamer en locatie in het midden van Antwerpen. We hebben heerlijk genoten van de prachtige stad en konden zelfs onze bagage achterlaten. Voor Antwerpen een zeer goede keuze!

Datum van verblijf: februari 2022
Niesje Hogewoning, General Manager van Banks Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 februari 2022

Beste Rob,

Wat heerlijk te lezen dat je genoten hebt van de verblijf in Banks en de zeer centrale locatie.

Wij zien er naar uit je ook een volgende keer weer met een gekoeld welkomstdrankje te mogen verwelkomen in Banks.

Beoordeeld op 15 februari 2022 via mobiele applicatie

Net en mooi hotel. Zeer gunstig gelegen, parkeren kan in qpark Centrum Antwerpen. Kamer was wel wat klein, maar prima voor 1 nacht. Kamer is netjes en modern ingericht. De (gratis) drankjes en bites zijn een leuke toevoeging, zodat je in de gezellige ruimte met familie of vrienden kan samen zitten.
En niet te vergeten het lekkere ontbijt. Al met al een lekker verblijf

Kamertip: Parkeren in de Q-park centrum Antwerpen (handig hierbij is vooraf de Easypark te installeren)
Datum van verblijf: februari 2022
Niesje Hogewoning, General Manager van Banks Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 februari 2022

Geachte gast,

Wat heerlijk te lezen dat je genoten hebt van je verblijf in Banks. Hartelijk dank voor het delen van je feedback.

Wij zien er naar uit je ook een volgende keer weer in Banks te mogen verwelkomen met een gekoeld welkomstdrankje.

Beoordeeld op 28 december 2021

Binnen 48 uur (het was namelijk 40 uur) voor aankomst kregen we het bericht dat we in contact zijn geweest met iemand met corona. Door onze hierop volgende quarantaine hebben we contact opgenomen met het hotel. We hebben aangegeven dat we begrijpen dat dit voor het hotel ook zeer moeilijke tijden zijn, maar dat we in deze situatie van overmacht hoopten op een oplossing. Dit kan bijvoorbeeld een verplaatsing van de booking zijn of eventuele deling van de kosten.

De reactie van het hotel was klantonvriendelijk, zonder begrip en zonder enige wil met ons als klant mee te denken. De conclusie is dat het hotel het gehele bedrag van ons verblijf zal innen.

Het gebrek aan meedenken en de klantonvriendelijke houding was zeer teleurstellend.

Datum van verblijf: december 2021
Niesje Hogewoning, General Manager van Banks Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2022

Beste Borius,

Dank je wel voor je tijd om je feedback hier met ons te delen. Het spijt ons dat overmacht ervoor gezorgd heeft dat je niet van de geboekte reservering gebruik kon maken.

Zoals besproken adviseren we je contact op te nemen met je reis- en/of annuleringsverzekering. Deze maatschappijen zijn degene die deze risico's voor je kunnen dragen.