Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.com131 US$
Expedia.com131 US$
eDreams132 US$
Travelocity131 US$
FindHotel131 US$
Orbitz.com131 US$
Beoordeeld op 26 augustus 2020

Arrogantie ten top. Geboekt via SecretEscapes voor april, de grens was dicht en Antwerpen niet bereikbaar vanuit Nederland. Pech was het antwoord, wij waren open.
Na een hoop communicatie mocht ik voor 50% een nieuwe overnachting boeken, 31-08. Antwerpen is code oranje. 3 weken vooraf gevraagd of dit aangepast mocht worden. NEE. Je hebt geboekt, pech. Betalen.
Week voor aankomst vraagt het hotel of ik nog van plan ben om te komen, met de boodschap dat het bedrag hoe dan ook afgeschreven zal worden. Een van de minst vriendelijke hotels die ik ken. NO GO! 150,- verder, geen overnachting, geen compensatie.

Datum van verblijf: augustus 2020
Niesje Hogewoning, General Manager van Banks Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2020

Geacht gast,

Helaas worden we allemaal getroffen door Covid-19 en ervaren we de consequenties daarvan.
Het is echter zo dat wij de annuleringsvoorwaarden hanteren zoals deze gelden voor het door jou gekozen kamer- en prijstype. Wij raden je daarom ook aan om via je annulerings- of reisverzekering eventuele kosten die niet vergoed zijn te claimen, deze verzekeringen zijn ervoor om risico’s te minimaliseren.

Beoordeeld op 28 juli 2020

Ik had een kamer geboekt via luxurycompagny enwou deze annuleren ( datum wijzigingen na 48 uur was niet mogelijk)en een andere datum vragen voor later...Niet mogelijk..betalen das wel mogelijk ( verplicht) , terwijl ik een annulatie verzekering maar ik wou deze niet in gang zetten en wou later komen....Gewoon telefoon afgelegd....dan je eens naar antxerpen ...conclusie nooit meer banks hotel behalve als ze iets.Ik heb zelf een hotel retaurant in de vlaamse ardennen en wanneer iemand annullleerd tot de dag zelf gezien de situatie momenteel maak ik geen probleem van maar zeker geen telefoon afleggen!!!Totaal onvriendelijk!!!

Datum van verblijf: juli 2020

Geacht gast,

Beoordeeld op 15 maart 2020

Vorig jaar al boekten wij voor 21 maart een kamer in dit hotel, om naar Andréa Bocelli te gaan kijken in het sportpaleis. Wegens Corona gaat dit niet door, maar dan wilden we er een weekendje Antwerpen van maken. Tot deze week alle horecazaken en winkels toegingen. Dan is er niet veel meer te doen, zeg maar niks te doen.
Omdat de 2 kamers door 1 persoon zijn geboekt, wordt dit gezien als een 'groep'. 4 personen! En kunnen de 2 kamers niet kostenloos geannuleerd worden, prijs 284 euro! Zelfs omboeken, waar wij toe bereid zijn, kan niet. Volgens hun regels, maar men vraagt bij deze uitzonderlijke situatie van iedereen solidariteit. Niet bij hotel Banks dus..
Maar het aperitiefuurtje kunnen ze niet aanbieden, het lekkere en gezellige ontbijt ook niet.. maar de volle pot moet betaald worden...
Wij hadden geweldige herinneringen aan een eerder bezoek, deze behandeling hadden we niet verwacht.

Datum van verblijf: maart 2020
Niesje Hogewoning, General Manager van Banks Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 maart 2020

Beste gast,

Natuurlijk is de impact van Covid 19 spijtig voor iedereen die plannen gemaakt had.

De voorwaarden die voor uw boeking golden, waren duidelijk. Toch wil ik nog ingaan op uw opmerking, want we hebben rechtstreeks met u gecommuniceerd, zowel door de telefoon als per email. Als u de emails er nog eens goed op naleest is het toch echt anders dan wat u hier nu schrijft. 2 kamers is bij ons overigens geen groepsboeking. Maar u had er meer geboekt, die u al kosteloos geannuleerd had. Natuurlijk is het vervelend als je de kosten wel moet maken, maar dat u door de omstandigheden besluit om er geen gebruik van te maken.

Uw schadebedrag door 4 personen gedeeld is nog enigszins te overzien. Als wij u vertellen welke schade je als hotel hebt, dan wilt u vast niet ruilen. Ons eerder gedane voorstel per email blijft gehandhaafd, indien u ons binnen 48u bevestigd dat u hier gebruik van zult willen maken.

Beoordeeld op 26 januari 2020

Ik ben hier afgelopen weekend met een vriendin geweest en het was ideaal! Bij aankomst een cava als als welkomstdrank. De kamers zijn modern en van alle gemakken voorzien. Niet heel groot, maar erg praktisch ingedeeld en genoeg voor 1 of 2 nachten verblijf, Wel gehorig dus neem oordoppen mee. De ligging kan niet beter, midden in de leukste wijk van Antwerpen met alles op korte loopafstand. De gratis borrel in de namiddag is perfect en met heerlijke hapjes. In de lounge is een gezellige zitkuil met open haard, dus wij gaan hier zeker naar terug bij een bezoek naar Antwerpen.

Kamertip: Wij zaten aan het einde van de gang (kamer 205) wat denk ik wel gunstig is omdat je aan slecht 1 kant zijburen hebt.
Datum van verblijf: januari 2020
Banks-Antwerp, Manager van Banks Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 januari 2020

Geachte gast,

Wat heerlijk te lezen dat jullie zo genoten hebben van je verblijf in Banks en hartelijk dank om dat hier met ons te delen.

Natuurlijk zien we er naar uit je ook een volgende keer weer te mogen verwelkomen met een gekoeld welkomstdrankje.

Graag tot dan en met vriendelijke groet,

Beoordeeld op 20 december 2019

Vriendelijke ontvangst. Kamers zijn wel klein. Moet je tegen kunnen. Douche en toilet ok! Tapasfaciliteit incl. Drankjes is top! Koffie en thee op de kamer. Alles op loopafstand. Healthy Breakfast erg goed.

Datum van verblijf: december 2019
Banks-Antwerp, Manager van Banks Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 december 2019

Geachte gast,

Wat heerlijk te lezen dat jullie genoten hebben van je verblijf in Banks.

Wij zien er in ieder geval naar uit je ook een volgende keer weer in Banks te mogen verwelkomen met een gekoeld welkomstdrankje.

Graag tot dan en met vriendelijke groet,