Beoordeeld op 8 januari 2019 via mobiele applicatie

Banks ligt midden in het centrum met allemaal leuke winkeltjes en culturele mogelijkheden. Ideaal. Aan het einde van de middag druppelen alle gasten binnen. Niet om te verdwijnen in de kamers maar om te genieten van de (gratis!)hapjes en drankjes in de zitkuil met een openhaard. Super bedacht van het hotel om een levendige sfeer te creëren. Heel gezellig.

Datum van verblijf: januari 2019
Banks-Antwerp, Manager van Banks Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 januari 2019

Geachte gast,

Hartelijk dank voor je tijd om je feedback hier met ons te delen en wat heerlijk te lezen dat jullie genoten hebben in Banks.

Wij zien er in ieder geval naar uit je tijdens je volgende trip naar Antwerpen weer in Banks te mogen verwelkomen met een gekoeld welkomstdrankje.

Beoordeeld op 31 december 2018 via mobiele applicatie

Een heerlijke uitvalsbasis in het centrum van Antwerpen op loopafstand van restaurants en winkels.

Kamers netjes, modern en schoon. Aan einde middag een borrel voor alle gasten en in de morgen een heerlijk ontbijten

Datum van verblijf: december 2018
Banks-Antwerp, Manager van Banks Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 januari 2019

Geachte gast,

Heerlijk te lezen dat jullie genoten hebben van je verblijf in Banks en hartelijk dank voor je tijd om dit hier met ons te delen.

Wij zien er naar uit je tijdens je volgende trip naar Antwerpen weer in Banks te mogen verwelkomen met een gekoeld welkomstdrankje.

Beoordeeld op 27 december 2018

Twee nachten in Banks overnacht; hadden de topfloor - uitzicht is wat minder wijds dan verwacht. Hotel is goed, maar wat basic met tamelijk kleine kamers. Een plus is het happy hour met gratis drankjes en hapjes en de zeer centrale ligging.

Datum van verblijf: december 2018
Banks-Antwerp, Manager van Banks Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 december 2018

Beste Rene,

Hartelijk dank voor je tijd om je feedback hier voor ons achter te laten en wat heerlijk te lezen dat je genoten hebt van je verblijf in Banks.

Inderdaad serveren we iedere einde middag free drinks & bites in Banks Daytime Cafe aan al onze gasten en is Banks zo centraal gelegen dat je eenvoudig heel Antwerpen te voet kunt ontdekken.

Beoordeeld op 25 december 2018 via mobiele applicatie

Met een Team Away Day van ons bedrijf hebben we in dit hotel geslapen. Ik had een ruime 2 persoons kamer op de 1e verdieping. Het zag er netjes en schoon uit. Het ontbijt is voorzien van vers producten en ruim voldoende. Het ligt midden in de stad en op loop afstand een parkeergarage. Rondom het hotel gezellige restaurants, cafés, chocolaterie en winkels.Voor een bezoek aan Antwerpen is dit een prima hotel voor een overnachting.

Reistype: Reisde voor zaken

Geachte gast,

Hartelijk dank voor je tijd om je feedback hier voor ons achter te laten en wat heerlijk te lezen dat Banks aan je verwachtingen voldaan heeft en je het een "prima hotel" vindt.

Wij zien er in ieder geval naar uit je nogmaals in Banks te mogen verwelkomen met een gekoeld welkomstdrankje.

Beoordeeld op 2 december 2018 via mobiele applicatie

Fijn boutique hotel op een goede centrale locatie.

De kamers zijn aan de krappe kant maar wel goed uitgerust. Bedden zijn iets te zacht voor mij maar gelukkig niet te ‘plastic’.
Vriendelijk onthaal door het personeel en een leuke gratis borrel.
Het glutenvrije ontbijt is iets kariger dan het normale ontbijt.

Mooie prijs/kwaliteit verhouding.

Eigenlijk maar 1 kritiekpuntje: de lift. Trager dan traag.

Datum van verblijf: december 2018
Banks-Antwerp, Manager van Banks Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 december 2018

Geachte gast,

Hartelijk dank voor je tijd om je feedback hier voor ons achter te laten en wat heerlijk te lezen dat jullie genoten hebben van jullie verblijf in Banks.

Je tip ten aanzien van het ontbijt zullen wij zeker meenemen om te bespreken hoe wij ons product en onze service verder kunnen verbeteren, dit geldt ook voor de lift we zullen hierover contact opnemen met de leverancier. Dank hiervoor.

Wij zien er in ieder geval naar uit jullie tijdens je volgende trip naar Antwerpen weer in Banks te mogen verwelkomen met een gekoeld welkomstdrankje.