“Mosselen !”

Keukens: Belgisch, Frans, Vis en zeevruchten
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
15 juli 2019 beoordeeld

met drie vrienden mosselen gaan eten, zeer lekker ! niets op aan te merken aangaande het eten, alhoewel 35 € per persoon voor mosselen en één fles witte huiswijn wel wat aan de dure kant is . tafels buiten : pover en bediening middelmatig !

Datum van bezoek: juli 2019

4 juli 2019 beoordeeld

Klassiek restaurant op een steenworp van de kathedraal. Zeer klassieke gerechten , niet goedkoop maar wel goed. Vis is zowiezo al geen goedkoop product. De fritjes zijn uitstekend. Lang geleden zulke echte fritten gegeten te hebben.Lekkere huiswijn rose, reserveren is wel aan te raden want veel plaats is er niet.

2 juli 2019 beoordeeld

We zijn hier naartoe gegaan, omdat ik in een vlaamse krant ooit had gelezen dat je hier goed mosselen kon eten. Dat klopt de mosselen waren uitmuntend, maar de rest. Een van de obers een stuk sjagrijn van de bovenste plank. Het is was 35 graden buiten, en meneer wilde geen kraantjeswater geven bij de koffie, want men had geen kraantjeswater. Hoe doet men den afwas dan? We moesten een dure fles (gevuld met kraantjeswater) kopen van 5 euro.
Ik kruiste de ober (eigenaar?) op weg naar de toilet, kom op zeg anno 2019 maar 1 toilet voor mannen en vrouwen om te delen. Ik als klant moest van hem aan de kant, watte?
Om kort te gaan. Eens, maar dan ook echt eens maar nooit meer!

10 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het terras is niet zo uitnodigend, maar binnen is het sfeervol ingericht. Als voorgerecht een kaas en garnaalkroketje, lekker, maar het mocht iets mooier geserveerd zijn... De mosselen van de chef en zeetongfilet op normandische wijze waren fijn en heel lekker. Ook de witte huiswijn is een aanrader. Bediening was heel vriendelijk, top.

5 april 2019 beoordeeld

Hebben met vrienden hier heerlijk geluncht in een traditioneel decor met dito bediening.
Vriendelijke gastvrije service en attent .
Kaart en de " specials " zijn geënt op de goede Belgische keuken met wijnig verassingen maar elk besteld gerecht was formidabel lekker .
Leuke en interessante wijnkaart .

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Maritime bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

Antwerpen, Antwerpen

In Maritime geweest? Deel je ervaringen!