JCasimir1988
Amsterdam, Nederland

Absolute aanrader

5,0 van 5 bollen12 nov 2021 beoordeeld
Wat een heerlijk verblijf hebben we gehad bij Aplace Antwerp! De kamer is luxe, ruim, en voorzien van alles wat je nodig hebt. Je ziet meteen dat er zoveel liefde en aandacht is besteed aan de inrichting. Het voelt dan ook meteen als een nieuw thuis. Karin is super in de communicatie wat alles rondom het verblijf nog prettiger maakt. Daarnaast is het ook nog eens een toplocatie. Absoluut een aanrader: wij hebben in ieder geval de volgende overnachtingen alweer geboekt!
Datum van verblijf: augustus 2021
Is er een probleem met deze beoordeling?
1.5 km van Aplace Antwerp city flats & suites
3.3 km van Aplace Antwerp city flats & suites
Gratis parkeren
Meer hotels in Antwerpen bekijken
Beoordeeld op 21 september 2021 via mobiele applicatie

Fijne en mooi ingerichte suite. De kamer is ruim en voelt aan als een huiskamer. De badkamer is voorzien van alles wat je nodig hebt en heeft een fijne douche. Onze suite had een gedeeld keukentje waar koffie gezet kan worden met een Illy koffiemachine. De locatie op de gezellige Vrijdagmarkt is top. Het contact met eigenaresse Karin is heel goed. We hebben erg genoten van ons verblijf!

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 29 augustus 2021 via mobiele applicatie

Super smaakvol ingericht appartement op de 1e verdieping op een mooie locatie aan een gezellig plein. Alles is spic and span, de badkamer en wc geuren heerlijk. Wel jammer dat er geen slot zit op de wc deur. De bedden in beide slaapkamers zijn zeer comfortabel.
Er is een kleine, maar zeer goed geoutilleerde keuken met voldoende koffie en thee.
Aan alles is gedacht, er lagen zelfs mondkapjes.
Er is een prachtig terras aan de achterzijde waar we helaas geen gebruik van hebben gemaakt.
We hebben genoten van ons verblijf en het is absoluut voor herhaling vatbaar.
Het was ontzettend fijn om Karin te ontmoeten, een hartelijke en gastvrije vrouw die goede tips gaf en ten alle tijden bereikbaar is.

Kamertip: Gratis parkeren op P&R Blancefloer. Van daaruit gaan alle trams naar het centrum. Uitstappen bij de Groenplaats en ca 3 min lopen naar Aplace
Beoordeeld op 19 augustus 2021 via mobiele applicatie

Nooit gedacht dat je zo een heerlijk vakantiegevoel in eigen stad kon hebben! Met tram 4 naar ons verblijf op de Vrijdagmarkt midden Antwerpen: een super gezellig en heel stijlvol retro ingericht appartement. Onze enthousiaste gastvrouw Karin zorgt er bovendien voor dat alles piekfijn in orde is. We hebben 4 dagen genoten van onze stad en het verblijf!
Vera & Tienne, Berchem

Datum van verblijf: juli 2021
karin nassen, Eigenaar van Aplace Antwerp city flats & suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 september 2021

dankjulliewel voor deze positieve beoordeling en inderdaad - 't Stad beleven vanuit een andere hoek is een instant vakantiegevoel. Blij dat jullie genoten hebben en hopelijk tot snel nog eens - in 't Stad!

Beoordeeld op 10 augustus 2021

Wij (mijn vrouw en zoon) werden fantastisch ontvangen door Karin, we voelden ons meteen thuis. Het appartement op de eerste verdieping is geweldig! Van alle gemakken voorzien (heerlijk bad met een regendouche). De inrichting was ook te gek, met platenspeler, mooi authentiek parket en een heerlijke bank en leren stoel. Achterin is een buitenterras waar je afgeschermd van alle stadsgeluiden rustig kunt zitten. De ligging is heel centraal, vanaf hier ben je in minuten bij alle bezienswaardigheden. Dit is nogal een aanrader, wat mij betreft.

Beoordeeld op 4 augustus 2021 via mobiele applicatie

Heerlijke & mooie ambiance, sfeervolle luxe, comfortabel, schoon & goede bedden. Daarnaast midden in de stad dus alle leuke plekken zijn op loopafstand. En bovenal is een Karin is een geweldige gastvrouw. Wilde niet weg.