TripAdvisor
Antwerpen
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Leuk concept! Super lekker! Vriendelijke bediening!”
Beoordeling van Supersoep

Supersoep
Geclassificeerd als nr. 834 van 1.890 Restaurants in Antwerpen
Beschrijving: Wij bieden een simpele, gezonde(re) lunch, voor een eerlijke prijs op een gezellige plek. Voor studenten, werkende mensen en iedereen die op de middag graag een lekkere soep wil eten.
13 maart 2019 beoordeeld

Keuze uit een aantal heerlijke zelfbereide soepen. Vlotte service omdat iedereen moet bestellen aan de toog om ter plaatse te eten of om mee te nemen. Super lekker!!

Datum van bezoek: maart 2019

28 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekkere soepjes kan je hier vinden! Soms eigenaardige combinaties die steeds super lekker zijn.

Datum van bezoek: november 2018
12 december 2018 beoordeeld

Dagelijks verse soepen beschikbaar. De menu wisselt elke dag en worden gepost op Facebook. Hierdoor kijk je in de voormiddag al uit naar je bezoek en kan je al eens nadenken wat je wil bestellen.
De soep was erg lekker. We kregen er ook een mini-appeltje en brood bij. Voor mij, zeeeer geslaagd!

Datum van bezoek: oktober 2018
11 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Supersoep is een soepbar die erin slaagt elke dag verschillende originele en zelf gemaakte verse soepen te serveren. Een gezonde lunch die elke keer smaakt! SUPER adresje dus!!

Datum van bezoek: september 2017
11 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Elke dag een originele soep met lekker brood en een appel als afsluiter. Vriendelijke en vlotte bediening. Meer moet dat niet zijn!

Datum van bezoek: juni 2017

Reizigers die Supersoep bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Supersoep geweest? Deel je ervaringen!