Vandaag geopend: 09:30 - 19:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Superleuke activiteit in Antwerpen!

In het kader van onze jaarlijkse teambuilding brachten we een bezoek aan Antwerpen. We kozen voor ... meer lezen

Beoordeeld op 31 januari 2020
Stephderyck1
Lier, België
Geweldige teambuilding met City Golf in Antwerpen!

Rond de kerstperiode wilden we met ons bedrijf nog een leuke uitstap naar Antwerpen maken. Tijdens ... meer lezen

Beoordeeld op 26 december 2019
kevvetheunis
Mechelen, België
Lees alle 94 beoordelingen

Beoordeeld op 23 augustus 2016 via mobiele applicatie

Een dag om nooit te vergeten.
We werden super vriendelijk ontvangen door Vincent, hij toonde ons prachtige plekjes in Antwerpen! De citygolf zelf was zeer speciaal, iets wat je niet dagelijks meemaakt'
Bedankt voor deze unieke ervaring!

Datum van activiteit: augustus 2016
Vincent H, Eigenaar van City Golf Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2016

Dag Amber

Bedankt voor de fijne respons.

We doen ons best, dan is het eens zo leuk dat jullie ervan genieten!
Veel succes met de verkiezing.

Beoordeeld op 23 augustus 2016 via mobiele applicatie

Super leuke namiddag! Absolute aanrader voor teambuilding : plezier gecombineerd met wat cultuur&historie! Top! Compliment ook voor de enthousiaste begeleiding.

Dag Kevin

Bedankt voor de geweldige reactie.

Wij zijn zeer verheugd dat jullie ervan genoten hebben!

Beoordeeld op 23 augustus 2016 via mobiele applicatie

Ik had hiervoor nog nooit city golf gedaan en ik was al direct verkocht! Echt een fantastische ervaring! Heel vriendelijke begeleiders, ze laten je de stad Antwerpen zien en ondertussen kan je op unieke locaties golfen. Het is een ervaring om nooit meer te vergeten.

Datum van activiteit: juli 2016

Hallo Sari

Bedankt voor de zeer fijne respons!

Jullie waren ook een geweldige bende om mee op wandel te trekken.
We hebben er zelf enorm van genoten!

Beoordeeld op 23 augustus 2016 via mobiele applicatie

Super leuke ervaring! Nog nooit had ik city golf gespeeld maar het was echt een geweldige ervaring en hoop dit ooit nog eens te mogen doen!
Tijdens het golven leerden we niet elkaar beter kennen maar ook Antwerpen zelf!
Het was echt mega fijn, met twee super begeleiders die het nog aangenamer maakte! Dit was een super leuke team building activiteit!
Hopelijk tot volgende keer!
Groetjes, Shania.

Datum van activiteit: juli 2016

Dag Shania

Bedankt voor de zeer fijne respons.

Doet ons zeer veel plezier dat jullie ervan genoten hebben!
Nog veel succes met de verkiezing.

Beoordeeld op 19 augustus 2016 via mobiele applicatie

Fantastische ervaring met leuke animatie voor jong en oud! Interessante City tour guide met leuke weetjes of 't Stad.
Een must do als je in Antwerpen bent!

Datum van activiteit: augustus 2016
Vincent H, Eigenaar van City Golf Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2016

Dag Tim

Bedankt voor de fijne respons en de aanbeveling!

Doet ons bijzonder veel plezier dat jullie vrolijke familie ervan genoten heeft!