“Middagje Antwerpen”
Beoordeling van de peerdestal

de peerdestal
Reserveren met
de peerdestal is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 133 van 1.698 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Belgisch, Frans, Steakhouse
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
3 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zondagmiddag bezoek gebracht aan de Peerdestal. Gezellig interieur. Vriendelijk personeel. Vlotte bediening. Lekkere huiswijn gedronken (Ribera del Duero). De Sint Jacobsvruchten waren erg zacht, de scampi’s ‘de Peerdestal waren heerlijk! De Holsteiner entrecote had wel wat vet en vliezen maar was heerlijk van smaak en perfect gebakken! Onze zoon vond eveneens zijn gading in garnaalkroketten en vissticks. Een prima klaargemaakte Irish Coffee sloot dit heerlijk etentje af.

24 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De Peerdestal staat voor zeer lekker eten maar vooral ook gezelligheid. Door de continuïteit van de kwaliteit kan je hier vrienden of klanten uitnodigen met de zekerheid niet met rode kaken te staan. Je hoort dan wel eens zeggen "De Peerdestal, is dat niet enkel paardevlees" maar niets is minder waar. Ze staan uiteraard bekend voor hun uitstekende paardevlees maar met o.a het dry aged meat en een zeer ruim aanbod aan andere gerechten en verse kreeften in er voor ieder wat wils. Kortom... De Peerdestal is een echte aanrader!

17 november 2017 beoordeeld

Goede kwaliteit van service en product. Prijzen redelijk aan hoge kant maar dit is standaard in Belgie. Service was prima en attent. Ambiance in het restaurant was zeer gezellig.

13 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke service, maat prijs/kwaliteit verhouding zeer uit balans. Een stofdoekje is ook niet misplaatst...

8 november 2017 beoordeeld

Wij hebben de maandmenu genomen met huiswijn.
We hebben zeer lekker gegeten! in een gezellige sfeer. Hier komen we zeker nog terug.

Reizigers die de peerdestal bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In de peerdestal geweest? Deel je ervaringen!