“Heerlijke mosselen”

Geclassificeerd als nr. 301 van 1.873 Restaurants in Antwerpen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
15 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Buiten top mosselen gegeten, met een mooie rosé erbij.
Zelf raden ze bier aan( bij elk gerecht wordt een apart bier aangeraden, erg leuk), maar ik ben geen bierdrinker.
Tafelgenoot had steak tatare, ook prima, met wel een biertje erbij, dat op de kaart aangeraden was. Ook prima.
De bediening was voorkomend en adequaat.
Leuke zaak.

Datum van bezoek: augustus 2019

14 augustus 2019 beoordeeld

Lang geleden dat we hier nog geweest waren, maar hoe spijtig. Alhoewel we een tafeltje voor 2 hadden gereserveerd konden we kiezen tussen tafeltje achter deur int donker of anders achter de kreeftenbak, we kozen tafeltje achter visbak, pal naast 2 andere gasten. Toen we melden dat dit wel een te klein tafeltje was om fruits de mer te eten konden we ineens een andere grotere tafel krijgen, nee laat maar, toon was al gezet, bouillabaisse was best lekker, Ierse steak ook best te doen, frietjes niet vers en veel te droog, geen verse mayonaise. Onze buren hadden uiensoep gevraagd maar kregen blijkbaar gemixte groentesoep, mosselen 1.2 kg betwistbaar veel groenten wel, café glace gevraagd zonder crème faiche wat komt eraan idd crème fraiche Mosselsaus op de grond werd niet opgekuist, lepels die vallen, water dat veel te laat werd geleverd, thee niet echt warm, eten gaat erdoor, service echt belabberd, neen Danku vroeger een aanrader maar nu echt overroepen, hier zien ze ons niet meer terug.

Datum van bezoek: augustus 2019
7 augustus 2019 beoordeeld

Zeer gezellig restaurant goede bediening en een groot variant van eten tof terras speciaal ingericht zeker de zetels achteraan

Datum van bezoek: december 2018
30 juni 2019 beoordeeld

De locatie is bijzonder fijn zo midden in antwerpen. We hebben met een aantal personen hier een diner gehad. Er is bijzonder veel keuze en de steak tartaar die ik kreeg was erg lekker. Misschien voor grand cafe eten een klein beetje aan de prijzige kant maar het eten was lekker en de bierkaart zeer uitgebreid.

Datum van bezoek: juni 2019
10 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben tong en forel gegeten. Lekker goed klaargemaakt. Huiswijn niet bijzonder maar gewoontjes. Nagerecht moeuleux met ijs lekker. Personeel heel vriendelijk.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Grand Cafe De Rooden Hoed bekeken, bekeken ook

In Grand Cafe De Rooden Hoed geweest? Deel je ervaringen!