Priceline
L. v D

Heerlijk hotel

Beoordeling van Goodnight Antwerp
5,0 van 5 bollen1 aug 2021 beoordeeldvia mobiele applicatie
Een zeer vriendelijke gastvrouw en gastheer die met passie dit kleinschalige hotel runnen. De kamers zijn mooi en luxe ingericht. Een heerlijke douche en goed bed. Het ontbijt is ook zeker de moeite waard om bij te boeken.
Heerlijk luxe en uitgebreid.
Het hotel is centraal gelegen, alles is op loopafstand. En dichtbij een parkeergarage.
Wij raden dit hotel aan en zullen zeker terugkeren.
Datum van verblijf: juli 2021
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Nancy Boeykens, Eigenaar van Goodnight Antwerp, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 3 aug 2021
Bedankt voor jullie recensie. Blij dat jullie ervan genoten hebben. ❤
Volledig restitueerbaar
2.6 km van Goodnight Antwerp
Gratis parkeren
Meer hotels in Antwerpen bekijken
Beoordeeld op 1 juni 2021

Dit verblijf kozen we vanwege de foto's, die logen er niet om, de kamer was heel mooi en luxueus ingericht, het bed was top en de badkamer een verwennerij.
De dame die ons heel hartelijk verwelkomde gaf ons een content gevoel.
Het ontbijt was lekker met een mooi eitje met groentjes, een vers fruitslaatje, het enige wat ik miste( voor die prijs) was bruin brood en een beetje groentjes en de thee had ik ook liever niet van lipton gehad maar verse losse thee.

Kamertip: een kamer met privé toilet op het 1ste verdiep
Datum van verblijf: juni 2021
Nancy Boeykens, Eigenaar van Goodnight Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2021

Bedankt voor jullie recensie en tips. ❤

Beoordeeld op 23 mei 2021

We genoten van heerlijk 5-gangen avondmaal op onze kamer, dankzij de coronamaatregelen ;-)
Onze kamer was heel ruim en voorzien van alle comfort. Een prima badkamer en een heel goed bed. Zalige nachtrust verzekerd!
Het compleet ontbijt is hemels met het lekkerste omeletje dat we al ooit aten!
De ligging is ideaal, vlakbij de leien en een parking, tussen het centrum en het Mas in.

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 27 februari 2021 via mobiele applicatie

Supergezellig verblijf gehad, inclusief een gezellig diner en een ontspannen slow morning met een brunch! Ideaal om er even tussenuit te zijn in deze Coronatijden. De gastvrouw was bovendien heel vriendelijke en behulpzaam! Een aanrader!

Datum van verblijf: februari 2021
Beoordeeld op 29 december 2020

Wat een geweldig hotelletje in het midden van Antwerpen! De locatie is perfect gelegen, dichtbij de winkels en lekker eten. Wij hadden de kamer 'Black Panter' en deze was top! Alles wat je nodig hebt is aanwezig en het bed was zalig om in te slapen. Voor het ontbijt moet je bijbetalen maar dat is het helemaal waard, ten opzichte van veel andere hotels was dit ontbijt echt uitgebreid en HEEL lekker met verse producten en voor ieder wat wils. En natuurlijk een hartelijke gastvrouw die je met veel plezier welkom heet :-). Ik raad iedereen aan om hier een nachtje (of meer) te verblijven.

Datum van verblijf: december 2020
Beoordeeld op 15 oktober 2020

Heel toffe en vriendelijke gastvrouw, gastvrij ontvangst. We konden al inchecken om 10u30.
De kamer, klasse vol en gezellig. Genoten van een zalige nacht in een heel goed bed. Badkamer top, met luxe douche.
Kozen het ontbijt erbij, heerlijke omelet en voldoende keuze uit andere beleg. Vers fruit en sinaasappelsap. Gewoon weg, we werden verwend.
Dichtbij centraal station (10 min. te voet), centrum en eilandje zijn ook niet ver te voet.
Indien je nog de dag van vertrek uw bagage wilt laten staan, is dit geen enkel probleem.
Top adresje in Antwerpen.
Ruime kamer, knus, fijn, met een zeer persoonlijke aanpak.

Datum van verblijf: oktober 2020