Beoordeeld op 15 oktober 2020

Heel toffe en vriendelijke gastvrouw, gastvrij ontvangst. We konden al inchecken om 10u30.
De kamer, klasse vol en gezellig. Genoten van een zalige nacht in een heel goed bed. Badkamer top, met luxe douche.
Kozen het ontbijt erbij, heerlijke omelet en voldoende keuze uit andere beleg. Vers fruit en sinaasappelsap. Gewoon weg, we werden verwend.
Dichtbij centraal station (10 min. te voet), centrum en eilandje zijn ook niet ver te voet.
Indien je nog de dag van vertrek uw bagage wilt laten staan, is dit geen enkel probleem.
Top adresje in Antwerpen.
Ruime kamer, knus, fijn, met een zeer persoonlijke aanpak.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 23 november 2019

Een heerlijke nacht beleefd in de Wedding Suite van Goodnight. Een prachtig karakteristiek pand dichtbij de meest interessante wijken. Ontvangst en verzorging door de gastvrouw zijn meer dan geweldig. Het gemeenschappelijke gebruik van de keuken geeft dat echte thuisgevoel. Tel daarbij op de prachtige kamer, het heerlijke bed en het luxe ontbijt en je hebt alle ingrediënten te pakken voor een fantastisch verblijf in Antwerpen. Wij beleefden het echte ‘een thuis van huis’ gevoel. Dikke 10 voor Team Goodnight!

Kamertip: De Black Panther kamer is de favoriet van de eigenaresse :-)
Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 4 juni 2019 via mobiele applicatie

Mooie moderne kamer. Schoon en comfortabel. Prima ontbijt en uitstekende locatie. Op loopafstand van de Meir en het Eilandje. Heerlijk bed. Een too is om de fietsen van Velo te huren waarmee je door heel Antwerpen kunt fietsen.

Beoordeeld op 1 april 2019

Wauw! Een heel vriendelijke ontvangst, in een mooi gerenoveerd pand. De kamer was groot, modern, nieuw en sfeervol. Heerlijk bed, fijne douche en ruime badkamer. Super schoon en mooi uitzicht over de stad. Super fijn verblijf en zeker een aanrader als je in Antwerpen bent. Ook goede prijs-kwaliteit verhouding. Wij komen zeker nog een keer terug.

Kamertip: Alle kamers hadden mooi uitzicht, maar hoe hoger hoe beter
Beoordeeld op 19 maart 2019

DIt mooie bed and breakfast is gelegen in een karakteristieke wijk van Antwerpen.
Een schitterend pand, met veel karakter en luxe ingericht.
Zeer gastvrije eigenaren, die een heerlijk ontbijt verzorgen.
Kwartiertje lopen van het winkelcentrum van Antwerpen. Een aanrader !