Beoordeeld op 1 april 2019

Wauw! Een heel vriendelijke ontvangst, in een mooi gerenoveerd pand. De kamer was groot, modern, nieuw en sfeervol. Heerlijk bed, fijne douche en ruime badkamer. Super schoon en mooi uitzicht over de stad. Super fijn verblijf en zeker een aanrader als je in Antwerpen bent. Ook goede prijs-kwaliteit verhouding. Wij komen zeker nog een keer terug.

Kamertip: Alle kamers hadden mooi uitzicht, maar hoe hoger hoe beter
Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 19 maart 2019

DIt mooie bed and breakfast is gelegen in een karakteristieke wijk van Antwerpen.
Een schitterend pand, met veel karakter en luxe ingericht.
Zeer gastvrije eigenaren, die een heerlijk ontbijt verzorgen.
Kwartiertje lopen van het winkelcentrum van Antwerpen. Een aanrader !

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 1 november 2018

Na een supervriendelijk onthaal door gastvrouw en - heer werden we in het prachtige moderne designpand rondgeleid en aangezien we die dag als eerste gasten toekwamen mochten we onze kamer "black panther" zelf kiezen. De kamers zijn allen prachtig, modern en smaakvol ingericht, zeer ruim en voorzien van alle luxe. Na een heerlijke nachtrust werden we 's ochtends verwend met een heerlijk LUXE ontbijt.
Wij kunnen dit hotel ten sterkste aanbevelen omwille van het persoonlijke karakter, hoge comfort en z'n centrale ligging als uitvalsbasis voor een bezoek aan Antwerpen.

Kamertip: Alle kamers zijn prachtig en evenwaardig !!
Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 1 oktober 2018 via mobiele applicatie

Super vriendelijk! Alles tot in de puntjes in orde!
Ballroom kamer was top!
Ontbijt meer als genoeg en lekker.

Ook een pluspunt is de kans om laat te ontbijten!
Zeer familiere sfeer, je hebt de vrijheid om gebruik te maken van de keuken.

Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 24 september 2018 via mobiele applicatie

Ik en mijn man hebben een super verblijf gehad in dit prachtige design hotel. Uiterst vriendelijke eigenaren! Fijne luxe kamers. Goede bedden. Kleinschalig. Heerlijk luxe ontbijt. Centrale ligging. Prijs kwaliteit zeker goed! Wij gaan zeker nog eens terug komen! Echt een aanrader!

Datum van verblijf: september 2018