Beoordeeld op 1 november 2018

Na een supervriendelijk onthaal door gastvrouw en - heer werden we in het prachtige moderne designpand rondgeleid en aangezien we die dag als eerste gasten toekwamen mochten we onze kamer "black panther" zelf kiezen. De kamers zijn allen prachtig, modern en smaakvol ingericht, zeer ruim en voorzien van alle luxe. Na een heerlijke nachtrust werden we 's ochtends verwend met een heerlijk LUXE ontbijt.
Wij kunnen dit hotel ten sterkste aanbevelen omwille van het persoonlijke karakter, hoge comfort en z'n centrale ligging als uitvalsbasis voor een bezoek aan Antwerpen.

Kamertip: Alle kamers zijn prachtig en evenwaardig !!
Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 1 oktober 2018 via mobiele applicatie

Super vriendelijk! Alles tot in de puntjes in orde!
Ballroom kamer was top!
Ontbijt meer als genoeg en lekker.

Ook een pluspunt is de kans om laat te ontbijten!
Zeer familiere sfeer, je hebt de vrijheid om gebruik te maken van de keuken.

Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 24 september 2018 via mobiele applicatie

Ik en mijn man hebben een super verblijf gehad in dit prachtige design hotel. Uiterst vriendelijke eigenaren! Fijne luxe kamers. Goede bedden. Kleinschalig. Heerlijk luxe ontbijt. Centrale ligging. Prijs kwaliteit zeker goed! Wij gaan zeker nog eens terug komen! Echt een aanrader!

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 22 maart 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk genoten van een rustige nacht na een concert in de lotto arena!
Ontbijt was perfect!
Jammer dat de douche tegen de muur sproeit, hierdoor moet je gezicht altijd onder het water... Klein detail, maar hier komen we zeker nog eens terug!! :)

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 19 maart 2018 via mobiele applicatie

Het hotel is een sfeervol gerestaureerd herenhuis. Het ontvangst was hartelijk. De eigenaren Yves en Nancy zijn vriendelijke en open mensen. De sfeer van het hotel is erg losjes. De keuken en bar zijn door een ieder te gebruiken. Dit alles op een basis van vertrouwen. Koffie en thee zijn gratis te pakken. Wij hebben zelf geen ontbijt gebruikt, maar van wat ik gezien heb zag het er rijkelijk uit. De aankleding van hotel en kamers is stijlvol. De kamers zijn schoon en de bedden comfortabel. Het hotel ligt op loopafstand van de Meir. Wij hebben enorm genoten van ons verblijf en zullen er zeker nog een keer verblijven. Een echte aanrader dus.

Datum van verblijf: maart 2018