“Donderdag dinner”
Beoordeling van Senzelle

Senzelle
Geclassificeerd als nr. 3 van 1.658 Restaurants in Antwerpen
3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb een zeer lekkere zeetong gegeten met verse frietjes en een salade. Het was superlekker en dat enkel voor 25 €. En Nathalie was weer ongelofelijk galant. 10 op 10.

1 mei 2018 beoordeeld

Wij hebben buiten op het terrasje aan de straat een geweldig dinner gegeten. We hadden voor binnen geboekt, maar met de buitendeur open tochtte het daar nogal en dit was een prefect alternatief. Uw kaart en de uitvoering van uw gerechten is bijzonder smaakvol en ik raad iedereen aan om uw restaurant eens te proberen. Jammer dat er nogal wat verkeer is door de Vlaamsekaai. Wij kenden de locale situatie niet en hadden een plekje aan het water verwacht, maar allez, misschien verhuist u nog eens naar een meer cosier lokatie. Maar met uw vriendelijkheid en kwaliteit van de menus let men nauwelijks op het verkeer; dat is zeker.

28 april 2018 beoordeeld

We hebben hier op een heel warme dag in april 2018 gegeten. plek op terras gereserveerd. Was erg gezellig en lekker! Goede prijs/kwaliteit verhouding. Buiten het drukke centrum, gratis parkeerplek. Leuk publiek, ook buurtbewoners. Leuk stel, man in achter het fornuis en de dame in de bediening, super zaak!

22 april 2018 beoordeeld

bistro zoals een bistro moet zijn , simpel , niet veel keuze maar alles vers en lekker van huisaperitief tot brood , van soep tot hoofdgerecht . En ook nogeens democratische prijzen .

14 april 2018 beoordeeld

Deze week waren we op zoek naar een restaurant dat we nog niet kenden, iets nieuws dus. En wat voor een leuke verrassing was Senzelle. De drempelloze sfeer, een onthaal alsof je al jaren klant bent, de sympathieke gastvrouw, leuke service EN lekker eten!

Kortom wij gaan zeker terug aangezien dit echt een pareltje is. Ik kan al niet wachten om binnenkort hun terras uit te testen!!

Reizigers die Senzelle bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Senzelle geweest? Deel je ervaringen!