“Lekker!”
Beoordeling van Barrio

Barrio
Geclassificeerd als nr. 265 van 1.641 Restaurants in Antwerpen
19 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig klein lokaal plaatsje op het gezellige damplein, met lekkere tapas, wisselende menu en lekkere drankjes en heel vriendelijke eigenares.

Datum van bezoek: maart 2020

7 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vrijdag avond met een koppel vrienden tapas gaan eten. O.a. burrata, gamba's, coquilles & beuling en balletjes in tomatensaus. Alles was erg lekker.
Het was niet direct duidelijk hoeveel tapas we moesten bestellen om geen honger meer te hebben, dus bestelden we eerst slechts enkele porties. Dat bleek genoeg te zijn. Want we hadden geen grote honger. Bleek ook helemaal niet duur te zijn.
In de buurt van Damplein is er niet veel parkeergelegenheid en da's ongeveer het enige negatieve dat ik kan zeggen van Barrio. Aanrader...

Datum van bezoek: maart 2020
4 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk en eerlijk menu, met een dagelijks wisselende dagmenu (ook de avonds) aan 32 euro pp voor 6 tapas.
Dranken aan schappelijke prijzen.
We hebben enorm genoten van de heerlijke smaken : elk gerecht is keurig afgewerkt en juist gekruid.
Kortom een absolute aanrader. Wij komen zeker terug.

Datum van bezoek: januari 2020
1 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten en volop genoten van de aangename sfeer die er in dit kleine restaurantje hangt. Super vriendelijke bediening gehad die ervoor zorgde dat we alles kregen voor het uur van ons vertrek.
Zeker een adres waar we terugkeren.

Datum van bezoek: november 2019
24 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vrijdag een verrassingsfeestje gekregen in Barrio. Het was geweldig zoals altijd!!! Ons Patricia (de eigenares) had dat weer fantastisch geregeld!! Super lekker eten, zalige sfeer, lekkere wijn,..... gewoon heerlijk!! Iedereen vond het super!!! Het voelt hier altijd als thuiskomen in een ongelooflijk lekker kader!!! Patricia, je bent een topper!!!!

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Barrio bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Barrio geweest? Deel je ervaringen!