“We ll be back!”

Prijsklasse: € 71 - € 107
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
30 januari 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Na lange tijd nog eens bij Troubadour Berchem gereserveerd. Van bij het binnenkomen is het meteen duidelijk dat John en z’n team niet hebben stilgezeten. De voorbije moeilijke periode werd duidelijk benut om het concept te herwaarderen, het interieur een metamorfose te doen beleven, kortom, het niveau stevig op te krikken zonder dat we dit hebben gevoeld aan het einde van de avond. We namen het menu mét kazen en de sommelier-selectie aangepaste wijnen. Kort samengevat, ik doe een poging; een mooie reeks uitgebalanceerde gerechten, fijne sauzen, juiste bakwijzen, voldoende maar niet teveel garnituren en een verfrissende, positief atypische selectie aangepaste wijnen maakten onze avond helemaal af! Niet te vergeten de charmante, professionele en fantastische service aan tafel. Kortom, een dikke pluim voor deze dikke turnover van de Troubadour! Wij komen terug!

Datum van bezoek: januari 2023

23 januari 2023 beoordeeld

Voor de COVID-19 pandemie hier voor het eerst geweest. Toen al een geweldige ervaring. Afgelopen week, eindelijk in de gelegenheid hier weer eens terug te komen. Weer overtrof het de verwachting. Hartelijk ontvangen door de medewerkers. Eerst een heerlijk aperitief genomen. Tussendoor komt de eigenaar aan tafel om het concept en de kaart te bespreken in al zijn enthousiasme. Het water liep ons al uit de mond.
We hebben genoten van heerlijke culinaire gerechten. Leuk ook dat de chef af en toe uit de keuken komt om een laatste finishing touch te doen aan tafel. Dit alles maakt het veel persoonlijker.

Datum van bezoek: januari 2023
John V, Owner van De Troubadour, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 januari 2023

SUPER hartelijk bedankt voor uw fijne feedback , xxx John

26 oktober 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij de troubadour ga je niet eten. Bij de troubadour wordt je verwend. Van kop tot teen in de watten gelegd. Het begint bij een zeer tof welkom. Vervolgens krijg je van John (de eigenaar) heel de menu uitgelegd op een manier waardoor je niet kan wachte om eraan te beginnen. Vervolgens krijg je ook nog eens een topservice van een handvol topmensen.
En dan ben ik nog niet begonnen over het waanzinwekkende eten.
Op het eten is niets aan te merken. Je krijgt bij troubadour kwaliteit!! Elke maaltijd heeft zijn eigen karakter en unieke smaken. Je hebt dan ook de keuze om bij elk van die smaken een ontzettend lekkere wijn te krijgen. Het compleet plaatje is gewoon genieten!

Op zoek naar een tof avondje met super lekker eten? Dan is troubadour toch wel de geknipte platas.

Datum van bezoek: oktober 2022
17 oktober 2022 beoordeeld

Wat een super avond! Ondanks dat onze groep nog niet compleet was kregen we bij het binnenkomen meteen heerlijke Belgische bubbels aangeboden. Deze hoefden op geen enkel gebied onder te doen voor andere Champagne. De welbekende enthousiaste menu voorstelling door John deed ons allemaal het water in de mond krijgen. Vakkundig, gemotiveerd, grappig,... Moeilijk om deze gastheer niet sympathiek te vinden :-) De gerechten waren één voor één geweldige smaakbommetjes. Zorgvuldig gekozen kruiden in de sauzen, leuke combinaties van ingrediënten, soms klassiek, soms verrassend, kortom, een heerlijk menu! Hierbij een originele wijnkeuze die perfect paste bij de gerechten en mooi voorgesteld werd door de sommelier. Omdat we andere mensen de ervaring niet willen beïnvloeden, niet té veel details over de bereidingen, maar zéker het ontdekken waard! Stijlvolle, vlotte bediening door jonge mensen die duidelijk hun werk graag doen en weten waar ze mee bezig zijn. Wij voelden ons als groep super welkom en hebben een zéér geslaagde avond gehad. Dank jullie wel, Troubadour team!!

Datum van bezoek: oktober 2022
9 oktober 2022 beoordeeld

Ein-de-lijk. Het wachten werd beloond, en hoe.. Buitengewoon. Een diner in De Troubadour is meer dan 'op restaurant gaan', het is een complete beleving. Het lekkere eten, de vriendelijke bediening, de aangename setting en natuurlijk de niet-te-evenaren voorstelling van het menu door mister John himself.

Datum van bezoek: september 2022
John V, Owner van De Troubadour, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 oktober 2022

Dank UUUUUUUUUUUUUUUUUU

Xxx
Mister John

Reizigers die De Troubadour bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen
Antwerpen, Antwerpen

In De Troubadour geweest? Deel je ervaringen!