“De lekkerste ijsjes van Antwerpen (en omstreken!)”
Beoordeling van Cremerie Germaine

Cremerie Germaine
Geclassificeerd als nr. 240 van 1.659 Restaurants in Antwerpen
24 oktober 2017 beoordeeld

Glenn en Jan maken en serveren de lekkerste ijsjes van Antwerpen en omstreken. Met hun opleiding aan de Ijs universiteit van Bologna weten ze als geen ander de lekkerste smaken op een horentje te plaatsen. En als het wat frisser is hebben ze heerlijke wafels en pannenkoeken. De omweg waard!

15 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke bediening zelfs bij grote drukte - lekker ijs- mooie inrichting - de vriendelijkheid van iedereen is opmerkelijk

22 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een lekkere Brusselse wafel met zelfgemaakte chocoladesaus en een lekker bollete vanilleijs! Mijn latte machiato was ook af. Echt lekker!

15 september 2017 beoordeeld

We kwamen hier ons dessertje eten na een bezoek aan 'de burgerij' vlak achter de hoek. Superlekker ijs, alles waar we hier van smulden was even lekker. Zo lekker dat we de dag nadien 'gewoon' terug gekeerd zijn. Ik vond vooral mijn ijscocktail 'white russian' een schot in de roos. De dame blanch schijnt ook niet te versmaden. Prijs/kwaliteit is het hier naar mijn mening ok, je zit hier immers op een toplocatie vlakbij 't MAS en midden in de stad.

30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke inrichting en plaats genoeg zowel binnen als buiten. Heeeel lekker ijs en een vriendelijke bediening. Ik kom hier zeker terug!

Reizigers die Cremerie Germaine bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Cremerie Germaine geweest? Deel je ervaringen!