“Fijne lunch op een mooi terrs”
Beoordeling van Pane e vino

Pane e vino
Geclassificeerd als nr. 210 van 1.661 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
28 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben er s’middags de lunch van 25 euro gegeten . Eerst een heerlijke carpaccio met lekkere balsamico . En al hoofdgerecht entrecote , perfect blue gebakken . Als nagerecht aardbeien met slagroom .
De bediening is heel vriendelijk en het terras gezellig om op te zitten .
Kortom een ideaal adres om een lekkere middagmaaltijd te eten .

23 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De bediening is zeer vriendelijk.
Als voorgerecht nam ik een geitenkaasje in een krokantje, dit was vrij droog.
Maar de spaghetti carbonara was fantastisch. Komen we zeker terug.

22 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant, lekkere keuken, vriendelijk bediening ! De carpaccio van inktvis is super, alsook de Ossobuco. Uitgebreide wijnkaart, maar ook de huiswijn is lekker !

2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met de familie nog is afgezakt tot bij Biaggio. Toffe ambi is er nog steeds maar wel enkele steken laten vallen op verschillende gerechten die echt niet in verhouding tot de prijs staan. Als je iets van het huis aanbiedt dan ook liefst niet aanrekenen.

23 maart 2018 beoordeeld

Ons tafel was nog niet vrij bij aankomst maar er werd ons wel een aperitief aangeboden door het huis wat wel heel fijn was. Een kwartiertje later konden we aan tafel waar we heerlijk hebben genoten wel jammer dar er al enkel gerechten van de kaart niet meer voorradig waren. Zeer vriendelijke bediening en gezellige sfeer

Reizigers die Pane e vino bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Pane e vino geweest? Deel je ervaringen!