TripAdvisor
Antwerpen
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Zeer aangenaam en in een ongedwongen sfeer”
Beoordeling van Napo's

Napo's
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 105 van 1.875 Restaurants in Antwerpen
4 september 2019 beoordeeld

De eerste indruk is reeds zeer positief door het vriendelijk onthaal. Het grote restaurant oogt zeer mooi en gezellig. Prachtig gelegen tegenover het museum aan de stroom (mas). Het eten is heel smakelijk. Ideaal om hier bijvoorbeeld te komen onder vrienden.

30 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij werden hier door vrienden uitgenodigd , locatie leuk, tegenover MAS ( museum aan de stroom). Vriendelijke ontvangst. Weten duurde een tijdje. Wij bestelden er op aanraden de Try before You die. Varkens,kip of kalkoenvlees gebakken als shoarma met salade en frites.
Hoeveelheid vlees had wat groter gemogen, lekkere pittige sausjes erbij .
Kortom, leukere locatie, vriendelijke bediening, ondanks dat het niet druk was duurde het vrij lang voordat het eten werd geserveerd. Advies iets minder met bekenden staan te kletsen en iets meer aandacht voor de klanten aan de tafeltjes. Wij moesten zelf opnieuw om drankjes vragen.....

18 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het onthaal is er heel vriendelijk. Dat is al leuk. De kaart, niet mijn type maar dat is persoonlijk. Het soort pitta met kip en feta was zeer lekker, spijtig dat de frieten veel te vettig zijn en eigenlijk zijn niet lekker. De huiswijn van de tap trekt op niks, ik had beter het iets duurder genomen. Bon, ik twijfel......

3 augustus 2019 beoordeeld

Op aanraden van top vleesleverancier 'Steak à Manger' hier even iets komen eten. We waren vrij vroeg (19;00) het was hier nog rustig. We werden vriendelijk onthaald en naar een gezellig 2 persoonstafeltje geleid. ALs hoofdgerecht kozen we natuurlijk voor de Steak Black Angus graangevoederd, een heerlijke zaligheid. Volgens Roger Van Damme (Het Gebaar) eet je hier de beste pita, ik volg hem volledig. Pita gemaakt van echt vlees begeleid met 6 heerlijke huisgemaakte sausjes. Ook de frieten waren van goede kwaliteit, geen karton zoals je ze de laatste tijd meer en meer in de horeca vind. Rond een uur of acht was het al behoorlijk druk, het is dan niet evident om iemand vlot aan tafel te krijgen om nog een koffie te bestellen. Kortom, een adresje om terug te komen.

2 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is er altijd erg druk en dat heeft zijn gevolgen. Ze willen liever meer klanten bedienen dan hun eigenlijke klanten een goede service en lekker eten te bieden. De prijs ligt bovendien te hoog voor wat je effectief op je bord krijgt.
Alleen goed voor een snelle hap. Het is er ongelooflijk ongezellig zitten, met al dat rondrennend personeel.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Napo's bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Napo's geweest? Deel je ervaringen!