“Fantastisch”

Geclassificeerd als nr. 4 van 1.705 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Vis en zeevruchten, Spaans, Grill
Geschikt voor: Grote groepen, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: ¡Hola amigos! Las Mañas brengt de smaak van Spanje naar Antwerpen. Ben je op zoek naar plek om een geweldige avond met familie of vrienden te vieren, of wil je jezelf trakteren op een diner voor twee? Onze authentieke tapas, unieke vleesgerechten (Tomahawk, Rib-Eye) en dagverse vis zorgen voor een onvergetelijke eetervaring. Als kers op de taart hebben we elke avond van de week live muziek waardoor je je meteen op vakantie waant. Hier is alles mogelijk. Of je nu wilt genieten van een uitgebreid diner of van een drankje aan de bar, wij zorgen ervoor dat je je meteen thuis voelt. Wil je onze smaken thuis proeven? Dan kan je ze ook afhalen via onze takeaway formule. Dus waar wacht je nog op? Kom langs bij Las Mañas en beleef de avond van je leven. ¡Buen provecho familia!
6 juni 2023 beoordeeld

Heel lekkere tapas en Fantastisch personeel. Leuke acomendatie en setting .Komen zeker nog eens terug.

6 juni 2023 beoordeeld

Het eten was heerlijk en het is ook gewoon een hele leuke ervaring om de spaanse sfeer te beleven. Personeel is ook super vriendelijk! Een echte aanrader!

Datum van bezoek: juni 2023
31 mei 2023 beoordeeld

Altijd top
Lekker eten leuke sfeer top bediening
En de bazen zorgen voor extra animo
Echt geweldige zaak

31 mei 2023 beoordeeld

De service was tot in de puntjes verzorgd. Het eten was overheerlijk met een mooie afsluiter voor onze vrijgezel. Wij hebben ervan genoten. Top gedaan gasten.

Mvg The Bachelor Crew.

28 mei 2023 beoordeeld

Deze avond uitgekozen om de 50st verjaardag van het restaurant te vieren. Eten ok , maar 12 euro reserveringskosten , en waarom!..om enkele muzikanten te horen schreeuwen! Helemaal niet Spaans!
Dan naar toilet! Als klant 50 cent! Met een afrekening van 290€ vind ik het er wel over.
Tot nooit meer!

Reizigers die Las Mañas bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen
Antwerpen, Antwerpen

In Las Mañas geweest? Deel je ervaringen!