“Super👌”

Geclassificeerd als nr. 278 van 1.643 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Vis en zeevruchten, Spaans, Grill
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Grote groepen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: De bekendste 'Spanjaard' van de stad begon als 'routier' en is nu uitgegroeid tot een tent met 140 plaatsen. Aan de toog is er geen gebrek aan animatie: reuzengroot televisiescherm toont de prestaties van Real Madrid/Barcelona onder het goedkeurend oog van een stierenkop met een rood petje om de hoorn. Hier ben je heel even in Spanje. Het gaat om de ambiance, je drinkt de huiswijn, breekt brood ingewreven met tomaat en look, prikt glasaaltjes uit een groot bord of gaat voor babycalamares (chipirones) op de grill, pimientitos de padron en tortilla. Bij Las Mañas moet je de codes kennen.
15 maart 2020 beoordeeld

La comida y la bebida es perfecta para las personas de paladar exquisito,todos los platos muy bien elaborados y presentados,la atención del personal es muy buena todos están atentos a tus deseos y son muy amables, el ambiente no puede ser mejor, se pasa muy bien te hacen sentir como en casa, lo recomiendo.

Het eten en drinken is perfect voor mensen met een exquise smaak, alle gerechten zijn zeer goed bereid en gepresenteerd, de aandacht van het personeel is erg goed, ze zijn allemaal attent op uw wensen en ze zijn erg vriendelijk, de sfeer kan niet beter, u passeert heel goed dat ze je thuis laten voelen, ik raad het aan.

Datum van bezoek: maart 2020

27 februari 2020 beoordeeld

Ik woon al zo'n 20 jaar in Spanje en regelmatig komt de familie bij ons langs.
Nu weer een keer in Antwerpen geweest en toen ik vroeg wat iedereen wilde eten kwam de naam Las Manas naar boven, want dat vonden wij vroeger ( toen de kinderen nog klein waren) zo gezellig en echt Spaans.
Ok, gebeld en we konden komen.
Hoe geweldig, nog echt Spaans zonder concessies, We bestelden allerlei Tapas, natuurlijk patatas bravas en ook nog een Pulpo.
Hoe geweldig, zo Spaans kan je eigenlijk alleen in Spanje buiten het toeristengebied eten ( en zelfs dan moet je die restaurants kennen ).
Zarzuela, Paella Marisco, alles echt top en apart moet ik vermelden dat de Pulpo buitengewoon lekker was ( eigenlijk kan je die alleen maar zo lekker in Noord/West Spanje zo eten ).
Super Spaanse sfeer, waar zelfs de TV met voetbal aanwezig was.
Voor Belgische begrippen heel redelijk geprijsd en alhoewel ik niet naar de wijnkaart gekeken had, maar gewoon een Rioja besteld had kreeg ik een fles voor een redelijke middenprijs ( ze hadden mij hier ook gewoon een hele dure fles kunnen aansmeren ).
In Juni komen wij weer naar Antwerpen ( want onze dochter gaat trouwen ) en op zeker gaan we weer daar een avond met de familie doorbrengen.

Datum van bezoek: februari 2020
8 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Belangrijke tip: maak dat je vroeg genoeg aankomt.
Warm ontvangen, fantastische gin-tonic en mojito aan de bar met vers fruit gedronken.
Nadien aan tafel hele lekkere tapas besteld, zeer gevarieerd.
Als hoofdgerecht de paelleschotel, welke wederom erg vers was.
Personeel na tapas gevraagd om een momentje te wachten met het hoofdgerecht en dit werd dan ook gerespecteerd.
Het is er vrij druk, een beetje geduld af en toe is dus nodig, maar dit wordt meer dan goed gemaakt door de setting.
Een reisje naar Spanje uitgespaard.

Datum van bezoek: februari 2020
29 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige avond gehad bij Las Manas. Eerst een biertje gedronken aan de bar en vervolgens een plaatsje uitgezocht. Eten was heerlijk! De live muziek draagt ook zeker bij aan het totaal plaatje.

Datum van bezoek: december 2019
19 januari 2020 beoordeeld

Verschrikkelijk, destijds een reservatie gemaakt om 20u, om 21u30 nog steeds geen tafel gekregen. Erna op zoek mogen gaan naar een ander restaurant om nog ergens eten te kunnen krijgen. Vreselijke organisatie en service

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Las Mañas bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen
Antwerpen, Antwerpen

In Las Mañas geweest? Deel je ervaringen!