“Even ontspannen”

Foubert Cremerie & Chocolade Bar
Geclassificeerd als nr. 40 van 49 Dessert in Antwerpen
4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een fietstochtje even op adem komen in de buurt van de Grote Markt in Antwerpen. Het was de tweede keer dat we bij Foubert belandden. De eerste keer zeer tevreden. Nu minder. Mokka ijs was op!

23 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was echt schandalig, nog nooit zo slecht behandeld! We kwamen binnen en personeel wou ons niet bedienen, uiteindelijk met veel tegenzin een ijsje gekregen. Er was niemand in de zaak van klanten, wij gingen aan een tafeltje zitten en werden onbeleefd weggestuurd in de regen! Hier komen wij NOOIT MEER TERUG

21 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel. Mooie keuze aan ijscoupes en andere desserts. Mooie presentatie van het ijs. Het ijs was van uitstekende kwaliteit, evenzo de slagroom. Enorm genoten en voor herhaling vatbaar.

15 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker ijsje op de hand genomen. Genoeg keuze en alle smaken zagen er even smakelijk uit. Bediening ok.

22 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al meerdere keren hier een ijsje wezen eten. De prijzen liggen wat hoger, maar de ijsjes zien er dan ook fantastisch uit. Ook fijn dat hij altijd tot laat open is!

Reizigers die Foubert Cremerie & Chocolade Bar bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Foubert Cremerie & Chocolade Bar geweest? Deel je ervaringen!