“Lekker ijsje”

Foubert Cremerie & Chocolade Bar
Geclassificeerd als nr. 49 van 55 Dessert in Antwerpen
15 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker ijsje op de hand genomen. Genoeg keuze en alle smaken zagen er even smakelijk uit. Bediening ok.

Datum van bezoek: april 2018

22 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al meerdere keren hier een ijsje wezen eten. De prijzen liggen wat hoger, maar de ijsjes zien er dan ook fantastisch uit. Ook fijn dat hij altijd tot laat open is!

Datum van bezoek: januari 2018
29 december 2017 beoordeeld

Toen we binnen kwamen werd er gezegd: "Zoek maar een plekje uit". We zaten goed en wel en al onze winterkleding was uit gestroopt...Of we een ander plekje wilden zoeken want deze was gereserveerd. Had dat dan meteen gezegd. De hele tijd is er trouwens niemand komen zitten. En lang was het. Eerst heel lang moeten wachten eer ze de bestelling kwamen opnemen. Personeel is niet vooruit te branden. Druk was het niet. Wij wilden een pannenkoekje maar die hadden ze die dag niet??? Dan maar een kopje thee. Toen ze er uiteindelijk mee afkwamen was het maar een half theeglas water. Ze staan met elkaar te kletsen en te lachen achter de bar. Een stond er zelfs te dansen. Ondertussen duurt het allemaal heel erg lang. De zaak in Sint Niklaas is veel beter.

Datum van bezoek: december 2017
18 november 2017 beoordeeld

We wandelden hier op een zaterdagavond binnen omdat we zin hadden in nog een lekker dessertje. De zaak zat vrij vol, maar zelfs als we binnenkwamen waren er nog een paar tafeltjes vrij. Het was al direct duidelijk dat er veel te weinig personeel was, want we werden compleet genegeerd. Na meer dan twintig minuten wachten kwam dan er dan toch reactie en mochten we uiteindelijk plaats nemen aan een tafeltje dat al de hele tijd vrij was. Na nog een kwartier konden we dan toch bestellen. Het personeel deed wel zijn best, maar je zag gewoon dat ze niet wisten wat eerst te doen. De rood aangelopen serveuse was volgens ons ook te gehaast en vermoeid om nog echt vriendelijk te kunnen zijn. Het ijs zelf was goed van kwaliteit en het rood fruit dat we erbij besteld hadden was prima. Alleen begrijpen we niet waarom de porties zo groot moeten zijn. Wij zouden al meer dan tevreden geweest zijn met de helft. Al bij al is €14 niet zo'n schandalige prijs voor wat je krijgt, maar het is gewoon veel te veel. Dit is geen dessertje meer maar bijna een maaltijd op zich. Voor ons was deze ervaring in ieder geval niet voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: november 2017
6 november 2017 beoordeeld

Al meerdere keren hier ijsjes gaan halen. Sommigen zijn superlekker, van anderen had ik meer verwacht. Vriendelijk, zelfs supervriendelijke bediening.

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Foubert Cremerie & Chocolade Bar bekeken, bekeken ook

In Foubert Cremerie & Chocolade Bar geweest? Deel je ervaringen!