“topmensen”

Australian Home Made Ice Cream
Geclassificeerd als nr. 35 van 49 Dessert in Antwerpen
25 september 2017 beoordeeld

we kwamen eigenlijk net op sluitingstijd aan. De beide medewerkers waren supervriendelijk en hadden echt oog voor ons. Toen ze merkten dat mijn pa geen ijsje nam, gaf één van hen dadelijk aan dat ze ook suikervrij hadden. Pa als diabetespatiënt echt gelukkig. Top om dat zo aan te voelen. En dan was het ook nog eens lekker ijs !

11 december 2016 beoordeeld

Lekker ijsje zoals altijd bij Australian ice creme, vlotte en vriendelijke bediening, wel prijzig maar je zit dan ook in het hartje van de stad.

15 augustus 2016 beoordeeld

Het adres voor heerlijke ijsjes. Toegeven... ze zijn duur maar je krijgt wel een heel forse portie. Behoorlijk wat smaken.

4 juli 2016 beoordeeld

We hadden zojuist gegeten en waren op zoek naar een plek waar we een toetje konden eten. Ik bestelde hier een wafel met een bolletje vanilla ijs. De wafel was niet al te best (opgewarmd en een beetje taai) maar het ijs was echt heerlijk! Lekker romig en vol van smaak. Het is niet goedkoop (ongeveer €5) maar wel het geld waard. De smoothies smaken hier overigens ook prima. De bediening kan wat beter en vlotter en er zijn wat zitplekken voor de deur.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die Australian Home Made Ice Cream bekeken, bekeken ook

In Australian Home Made Ice Cream geweest? Deel je ervaringen!