“Op mooie locatie in het historisch hart genieten van voortreffelijke pasta (en wijn)”
Beoordeling van Pasta Hippo Vino

Pasta Hippo Vino
Geclassificeerd als nr. 161 van 1.717 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Frans, Italiaans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
29 juli 2018 beoordeeld

Wij komen hier geregeld; ruime keuze in pasta's waarbij je de versheid goed kunt proeven. Mooi opgemaakte borden, een goed glas wijn er bij en dat alles binnen of buiten op het terras geserveerd door zeer vriendelijk en professioneel bedienend personeel. Als nagerecht is de tiramisu een heerlijke aanrader!

27 juli 2018 beoordeeld

Dit restaurant neemt een aparte plaats in tussen de vele 'tourist traps" die je zo vaak in een stadscentrum aantreft. Het eten (vooral pasta's) is er heel lekker, origineel en mooi gepresenteerd. Er is een ruime keuze aan betaalbare, aangepaste wijnen. De bediening is vlot, aangenaam en attent. Het was een ervaring buiten alle verwachting te midden al deze pizzeria's en pita bars...

24 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij genoten alle drie van de pasta die we kozen. Mooie borden. De zwarte pasta is zeker het proberen waard! Bij aanvang wat trage bediening (op het terras) maar na het doorgeven van onze bestelling kwam het eten gelukkig vlot op tafel. Enige minpuntje: water zou goedkoper mogen, €5 voor een halve liter vind ik aan de hoge kant.

19 juni 2018 beoordeeld

Dit restaurant biedt alleen pasta's, geen pizza's. Er is wel een ruime keuze en de pasta's zijn ook echt lekker. Probeer zeker ook een van de desserts. De bediening kan echter beter. In de volledige zaal stond er slechts 1 jonge student die alle tafels alleen moest bedienen. Hij leek dit overigens met de grootste tegenzin ooit te doen.

13 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden enkel de bedoeling wijntje te gaan drinken op deze aangename zomeravond . Wijnliefhebbers als we zijn , bestelden we een witte pago de los Capallanes . Kenners van Spaanse wijnen proefden we iets anders . Na het afrekenen vroegen we uit interesse om de fles te mogen zien . Onmogelijk daar de wijn er gewoon niet was , maar ze gewoon een andere voor ons hadden gekozen . Euh ??? Wij mogen hiervan toch op de hoogte gebracht worden , zodat wij een andere keuze hadden kunnen maken . De reactie van de ober was : ik heb er één gegeven die ik ook best ok vind ???
Check gewoon even of je waar voor je geld krijgt !

Reizigers die Pasta Hippo Vino bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Pasta Hippo Vino geweest? Deel je ervaringen!