“Geschikte resto voor een lekkere pasta”
Beoordeling van Pasta Hippo Vino

Pasta Hippo Vino
Geclassificeerd als nr. 145 van 1.658 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Frans, Italiaans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
24 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij genoten alle drie van de pasta die we kozen. Mooie borden. De zwarte pasta is zeker het proberen waard! Bij aanvang wat trage bediening (op het terras) maar na het doorgeven van onze bestelling kwam het eten gelukkig vlot op tafel. Enige minpuntje: water zou goedkoper mogen, €5 voor een halve liter vind ik aan de hoge kant.

19 juni 2018 beoordeeld

Dit restaurant biedt alleen pasta's, geen pizza's. Er is wel een ruime keuze en de pasta's zijn ook echt lekker. Probeer zeker ook een van de desserts. De bediening kan echter beter. In de volledige zaal stond er slechts 1 jonge student die alle tafels alleen moest bedienen. Hij leek dit overigens met de grootste tegenzin ooit te doen.

13 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden enkel de bedoeling wijntje te gaan drinken op deze aangename zomeravond . Wijnliefhebbers als we zijn , bestelden we een witte pago de los Capallanes . Kenners van Spaanse wijnen proefden we iets anders . Na het afrekenen vroegen we uit interesse om de fles te mogen zien . Onmogelijk daar de wijn er gewoon niet was , maar ze gewoon een andere voor ons hadden gekozen . Euh ??? Wij mogen hiervan toch op de hoogte gebracht worden , zodat wij een andere keuze hadden kunnen maken . De reactie van de ober was : ik heb er één gegeven die ik ook best ok vind ???
Check gewoon even of je waar voor je geld krijgt !

27 mei 2018 beoordeeld

Persoonlijk ben ik geen wijndrinker dus daar kan ik niet over oordelen maar de pasta's zagen er goed uit en smaakten ook heerlijk. Snelle bediening, zaak heeft een leuke uitstraling; wij zaten op de 1e verdieping.

22 mei 2018 beoordeeld

Alhoewel de zaak eigenlijk flink groot is, heb je in geen enkele "kamer" het gevoel dat je in een groot restaurant zit. Overal is de gezelligheid even groot, oog voor leuke details en veel oude elementen in het interieur.
Lekkere Italiaanse keuken en heus niet alleen pasta. Mooie keuze aan wijnen.
Bediening en prijs waren correct.
Goed adres in het hart van Antwerpen.

Reizigers die Pasta Hippo Vino bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Pasta Hippo Vino geweest? Deel je ervaringen!